Menu

کنسرت کامل بلک پینک

چهارشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ
۹ ديدگاه

کنسرت کامل سئول بلک پینک با کیفیت بالا

فقط برای کسایی قابل دسترسه که وبو فالو دارن

اجرا ها جدا جدا گزاشته شدن

به صورت خصوصی پیام بدین رمز بهتون بدم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۹)

میشه رمز رو بهم بدی 

تو بیان ثبت نام کرد خیلی راحته 
تا زه هر موقع هم که جواب نظرتو بدن میفهمی 
برو ثبت نام کن بعد فالو کن بهت میدم 

میدیش؟ 😁😁حیحی

لاو به صورت خصوصی پیام بده بدم بهت رمزو ❤

مننن

به صورت خصوصی پیام بده بدم بهت رمزو 

منننننننن

به صورت خصوصی پیام بده بدم بهت رمزو لاو 

شاید یکی نخواد ثبت نام کنه این چ کاریه😐💔

میرم وب دیگه اصلا

ببین همین مطلب بیشتر از صد تومن واسه من آب خورده
Vpn خریدم اینترنت خریدم 
برای آپ کردن بازم اینترنت خریدم 
بعدش همون آپلودره فیلتر شده مجبور شدم بازم آپ کنم
انتظار زیادیه آیا اینکه فالوم کنید
ثبت نام کردن تو بیان خیلی راحته تازه برای خودتونم راحت تر میشه دنبال کردن 
وب ها و خبر ها 

@x

منم با شما موافقم 

ولی ادمین میدونم برای شما هم سخته ولی از اون موقع جمعا یک نفر به  دنبال کننده های وب اضافه شده 

نگاه کردم خیلی ها رمز رو گرفتن فالو نکرد

چی بگم آخه ولی نه هرکی فالو داره وبو میتونه بره تو مطلب 
ولی ببین به خدا ثبت نام کردن تو بیان آسونه لاو خیلی آسونه
یه بار خودت امتحان کن میبینی چقدر راحته هرجا موندی بیا از خودم بپرس جواب میدم 
توبرو من تظمین میکنم که آسونه تو برو ببین آخه 

تارا جون من فالوت دارم بهم رمز رو نمیدی

اگه داری با اون بیا آخه وبو فالو نداشته باشی با رمزم نمی تونی بری توش کیوت جونم 

@x

ثبت نام کردن اسونه که

قشنگ دیگه میفهمی چ وبایی رو فالو کردی و کلااا راحت میشی(: 

آخ گفتی خیلی خوبه 
آسونم هست

تارا جون من دنبالت دارم چرا برام در دسترس نیست 

خصوصی بده رمز بدم لاو