Menu

جیمین در آیونت Dior به شدت پیشنهادی

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ
۱ ديدگاه

بچه ها کلی حرف و فیلم و عکس هست برید ادامه مطلب 

بچه ها جیمین تو ویورس تو یه پیام گفت واسه آیونت دیور خیلی استرس داشتم واسه همین کلی عرق کرده بودم بعد اومد لایو تو ویروس کلی حرف زد گفت اومدم شماهارو دیدم استرسم از بین رفت گفت زخم دستم واسه اینکه دارم بوکس کار میکنم میگه این مدت دارم رو خودم و آهنگام کار میکنم و یه سری کارا کردم که میخواستم قبل سربازی بکنم کلی حرف زد میگفت اینی که از من می‌بینید ورژن کامل من نیست من دارم کلی رو خودم کار میکنم کلی حرف دیگه هم زد حالا میزارم براتون بچه ها جیمین که رفت اونجا تو آیونت همه هنرمندام داشتن ازش عکس میگرفتن شنیدی میگن تک ستاره مجلس کیه همون اون جیمین شیه😭

کلیک

کلیک

کلیک

کلیک

راستی گایز جیمین الان ترند یک توییتره تو یوتیوب و تیردز هم کلی ترکونده بچم😍😭

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

من خودم جونگ کوک لاورم از بلک پینکم لیسا لاورم

از بلک پینک همه رو دوس دارم 
اما عشق اول و آخرم جیمین خوجله
من جیمین لاورم😍😭😎