Menu

رمان تصویری بلک پینک

شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴ ب.ظ
۹ ديدگاه

ماجرای عجیب عکس برداری جدید بلک پینک 

کاملا واقعی😱

نویسنده:خودم (تارا دخمل)

جیسو:سلام 

جیسو:اگه گفتی من کیم هم ؟

جیسو :تازه آسمونم هستم  اسمم جیسو عه...عه جنی ...جنی

جنی:عه این چرا اینجوریه 

جنی:عه سرم ای وای سرم داره گیج میره

رزی:میگم جنی اون جارو چه کراشه

لیسا:منو میگه

رزی:جنی عکاسه زن داره

لیسا: بدون شرح

رزی:جنی بیا دعوتش کنیم هتل

جنی:ای وای دارم خفه میشم کمک

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۹)

  • crazy friends avatar
  • Alia | بلینک :)
  • دیگه چجوری مث قبل ب عکسا نگا کنم هااااا ؟؟؟

    هیچی دیگه تصوراتت عوض میشه خندت میگیره 😂
    راستی کیوتی 💜
    میشه وب ما رو تبلیغ کنی 
  • crazy friends avatar
  • Alia | بلینک :)
  • اره اره حتمااااااااااااا :)

    اصلا پیوندتون کردم  :)

    خیلیییییییییی ممنوننننننننن

    یه سوال 

    میگم شما داخل بلاگفا هم هستی بلهه

    و من وبت پیوند میکنم تو پیوند کن مسییی

    بله من تو بلاگفا هم وب دارم 
    ادرس وبم تو بلاگفا
    http://selenalova.blogfa.com/
    ممنون میشم وب ام رو بازدید کنید و نظر بگذارید
    لطفا ادرس وبتون رو بدید تا پیوند تون کنم

    امم ادرس ویمم

    https://blackpinkedite.blog.ir/

    پیوند شدید عزیزم

    ام گفتی ادمین می خوای ادمین شمم

    بله عزیزم جوابتون رو دادم 
    👇
    بله عزیزم
    فقط اگه بتونی وب مون رو تبلیغ هم بکنی تو جاهای دیگه عالی میشه 
    اگر میتونی این دو مورد رو یعنی هم تبلیغ هم عکس با کیفیت 
    نام کاربری ات رو بده تا ادمین ات کنم
    بعد تو بخش زرد حرف می زنیم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    مرسی 

     *** **** * *********

    *** *******  **********

    ام سانسور رمز عبور یادت نرهه

    ادمین شدی عزیزم لطفا بیا بخش زرد وب

    منظرت از بخش زرد همون برچس های زرد

    بله 
  • crazy friends avatar
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣
  • سلام ادمینی خوبی 

    میشه لطفاا این وبلاگی که  باهاش کامنت دادم رو هم پیوند کنی و تبلیغش هم کنی و دنبالش کنی ؟؟؟

    مرسییی

    سلام عزیزم پیوند کردم
  • crazy friends avatar
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣
  • میشه لطفاا این وب رو هم پیوند کنین ممنون 

    https://hyoyeon.blog.ir/

    پیوند کردم عزیزم