Menu

رمان تصویری

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۳ ق.ظ
۱ ديدگاه

رمان تصویری ترک گروه نویسنده خودم 

لیسا:سلام من اسمم لیساس تازه۰۰۰۰

بیا اینم پشتمه حال کن

تو که پشت نداری پشتو من دارم 

رزی:نه باباااااااااااااا دروغ نگو

طرفدارا از ما کامبک میخوان اینا دارن دیوونه بازی در میارن اینجوری باشه من از گروه میرم همه تون بد بخت شین

ای بابا باز این شروع کرد باشه بابا من شکر خوردم خوب شد 

 اینجوری بگیر رزی 

دارم میگیرم 

 

 

 

خوب دوست داشتین 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

  • crazy friends avatar
  • Alia | بلینک :)
  • ارههه

    خیلی قشنگ بووود

    جدییییییی ممنونممممممممم