Menu

انگاری جنی توی فیلمی که بازی کرده مسدوم شده 

بیاین ادامه مطلب تا بگم 

راستی موزیک ویدیو گرلز جنر یشن رو کی دیده

 

ماجرا از اون جایی شروع شد که یکی از کارکنان پشت صحنه the i doll اومده و گفته جنی به شدت مسدوم شده و با وجود اون بدون ایجاد مشکلی واسه کسی به کاراش داره ادامه میده و این قابل تحسینه به نظر من این نمی تونه واقعی باشه چون جنی تا یه اینجور تئوری واسش ساخته میشه میاد و درستش میکنه و توضیح میده راجبش شاید اگه رزی یا لیسا یا جیسو بودن درصد درست بودن این حرف زیاد بود ولی الان نیست اگرم باشه احتمالا وای جی بخاطر آلبوم جدید اجازه توضیح به جنی رو نمیده که بعید میدونم وای جی این کارو کنه احتمالا خود جنی بخاطر اینکه از فیلم the i doll کنار گذاشته نشه توضیحی راجبش نمیده که عادیه احتمالا دلیل دیر منتشر شدن کامبک هم همینه خوب تموم شد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۷)

  • crazy friends avatar
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
  • مصدومیت*

     

    و اینکه این خبر جعلی . جنی کاملا خوبه و هیچ جا خبری راجع بهش نیست . من حتی The idol رو هم چک کردم .

    منبع موسق نیست.

    یکی از کارکنان پشت صحنه توی پیجش گفته اینو 


  • crazy friends avatar
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
  • منبع؟

    اسم طرف چرسی فوجی هستش 
    و اینکه تو یوتیوب یه ایرانی دیگه خم این خبرو کار کرده رفتم دیدم درست بود حرفاش برو ببین باورت بشه
  • crazy friends avatar
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
  • ایدی شو میدی ؟

    اسمش چرسی فوجی هستش 
    رفتم تو یوتیوب از پیج های ایرانی یکی هم این خبرو کار کرده برو ببین 

    من موزیک ویدیو رو دیدمم داستاتشم میدونم 

    راستی این خبر راسته

    والا نمی دونم خود جنی که چیزی رو تایید نکرده جوجو 

    وقتی از یه گروه بزرگ داری خبر رسانی میکنی عزیزم تا وقتی رسمی چیزی اعلام نشده یا منبع خیلی موثق نیست چیزی نگو ک فندوم ب تشویش نیفته

    وا چی میگی همه جا گزاشتن 
    اونم خودش توی پیجش اعلام کرده 
    این همه سایت و بلاگ از بلک پینک گزاشتن 
    خوب منم یکی چرا کسی اونا رو فوش نمی ده 

    من بی احترامی ای کردم؟

    حرف زشتی زدم بهت؟

    چ لحن برخورده؟ فقط دارم میگم با منبع موثق بهتره

    جنی مصدوم شه تمام خبرگزاریای بزرگ اینو میگن

    من بی احترامی ای نکردم

    فقز گفتم با منبع بهتره ی چیزی رو بگی

    ببخشین آخه اونقده فوش میدن و منم تایید نمی کنم توام نظرت بین اونا بود منم.....
    ببخش منو آخه نمی دونی که چه فوش هایی به جنی میدن جنی کجاش زشت و چاقه یکی شون میگفت 
    الهی جنی......اه می گفت الهی خوب نشه پاش دیگه آدم حالش بد میشه خوب 
    نمی دوم بلک پینک از کی این همه هیتر پیدا کرده 
    ببخشین درکم کن اگه نه میخوای بگو یه سری ادیت خاص برات از هر آیدلی بگی اینجا بزارم برات
    منو ببخشی 

    ن عزیزم مشکلی نیست

    اوکیه

    ❤❤❤❤