Menu

گایز من برگشتم

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ
۲ ديدگاه

های گایز من برگشتم بعد کلی مدت امتحانام تموم شدن بالاخره دانشگاه واقعا سخته درس هاش و خوب بالاخره این 

ترمم تموم شد فقط نمیدونم دانشگاه چرا امتحانا رو تا الان کش داد ولی خوب بالاخره 

من اومدم با کلی پست این مدت کلی گشتم و کنسرت های بلک پینک با کیفیت توی تور شون و پیدا کردم بعد جنی کمپانی زده و برنامه شرکت کرده جیسو و لیسا هم همین طور و لیسا قراره کتاب زندگی نامه شو توی فرانسه منتشر کنه که بلینک ها بهش هیت دادن که نباید این کارو بکنه هنوز زوده باید به فکر کارای گروهی باشه که سریع کامبک بدن حالا همه شو میگم یکی یکی خلاصه برگشتم کد قالبو درست کنم تموم بشه پست ها شروع میشه درخواستی هام زیر این پست فقط نظر بزارین انرژی بدین سلیطه بازی هم در نیارین بعد مدت ها اومدم دیدم خیلی از نظر ها فوش بودن که چرا دیگه فعال نیست وب ولی خوب من برگشتم همین مهمه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

خوش اومدی سید ❤🍕

خسته نباشی از امتحان ها

مرسی عزیزم 🍾🍸
خیلی سخت بودن 😔🤐 بابا دهنمو استادا سرویس کردن

آره حاجی ما هم همینطور ....

تازه کاش خوب هم نمره داد بودن -_-

بابا یکی از استادا میگفت من درک تون میکنم فقط جزوه بخونید بلاخره منم
بچه دانشجو دارم درس ها سنگینن اومد یه چیزایی داد سوال ببین شک دارم اصلا
جلو خودش بزاری بتونه درست حل کنه همه خالی دادیم عین این گرگعلی هست تو اینستا
همون جوری اومدیم بیرون رفتیم خونه هامون فقط خوانواده جرمون ندن 😔😫