Menu

BLACKPINK IN VAMs 2022

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ق.ظ
۱۱ ديدگاه

BLACKPINK IN VAMs 2022

یه سری خبر هم مربوط به تیلور سوئیفت در رابطه با بلک پینک هم هستاااااا

اجرای بلک پینک

فرش قرمز بلک پینک

لحظه برد لیسا

تشویق تیلور سوئیفت برای لیسا

تیک تاک تیلور سوئیفت با اهنگ پینک ونوم

فک کنم تیلور سوئیفت هم بلینک شد 😁💙

عکس های منتشر شده 👇

دعوت از خواننده آنیتا توسط بلک پینک برای اجرا در مراسم

ریکشن تیلور سوئیفت به اجرای بلک پینک

لطفا نظر بزارید 

لطفا لایک کنید

من از صبح دارم تو کل یوتیوب دنبال ویدیو می گردم 

خواهش می کنم حمایت کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۱)

خیلی هات شده بودن وایییی💖💜

از همه خوشگل تر و جذاب تر بودن دختراموننننن

اجراشونن خیلییییی خفن بوددددددد🤟💖🖤

وایییی ارههههههه من عاشق اخرش سر راتاتا شدممم😁

تیلور چه باحاله😂♥️

نکنه واقعا خبرایی هست؟ نکنه همکاری؟

تبنیحلقترتبترتبت

تیلور کویینم همیشه باحاله 
کلا تیلور و سلنا حرف ندارن😊
اره والا منم شک کردم 

عالمم بلک پینک جایزه هم برد به غیر از لیسا؟ یعنی گروهی برای پینک ونوم

نه عزیز
بلک پینک برای ردی فور لاو چهار نفری جایزه برد 
لیسا هم برای سولو خودش دوباره جایزه برد
در واقعا همه اعضا غیر از لیسا یه جایزه اما لیسا دو جایزه 
یه جایزه به عنوان گروه و یکی برای سولوش

خوشبحال آنیتا،تازه با بلک پینک عکسم انداختههه بنرحبتزتبت تبتزتیتتب

اره وتقعااا خوشبحالششششش

واییییاون عکس نُهمیه😭💖🖤بالاخره از این عکسا بعد از هزار سال صبررر💃

من عاشق این پولوراید شون شدم🥺🥺🥺

باورم نمیشه دارم بلک پینکو پیش هم میبینمممم یوهوووووو چقدر لباساشون خوشکل بود خیلی بهشون میومدد🧡خیلی زیبااا بودننن

دخترامممممممممممم
این تازه شروعههههه

میگم کی بلک پینک رو دعوت کرد؟!XDXD

خود مراسم دیگه به خاطر کامبک و بازگشت خفن شون

تارام کلمه کلیدی اخبار بلک پینک رو بزن بره تو دسته بندی 

اوکی

توچولو های من میشه اجرا ی بلک پینک توی mtv رو توی یه پست دیگه هم جدید نشر بدین کلمه کلیدی کامبک بلک پینک هم بزنین اخبار بلک پینک هم نزنید و عنوان هم انگلیش بزنید خوجل ها 😍❤

اوکی گذاشتم 

بنظر من هم تیلور و بلک پینک قراره همکاری کنن 

وای که اگه بشه چی میشههههه 

از خواننده های غرب واقعا تیلور رو دوست دارم 

من حتی میگم دخترا تو اهنگشون هم تیلور رو اسپویل کردن 

اونجا که میگه look what you mad us do شبیه اهنگ تیلوره که اسمش look what you made me do اه 

بخوممذذرتننمکککپذرلطزلساستسمکسگبکپیدیدیدزد

ارهههههههه
وایییییییییییییییییی یعنیییییییییی میشه