Menu

بیوگرافی کامل بلک پینک👇

💖

[ اکانت های اصلی بلک پینک ]

اینستاگرام : Blackpinkofficial

توییتر : YGofficialblink

سایت کره ای : Blackpinkofficial.com

سایت ژاپنی: YGex.jp

💖

اکانت های رسمی اعضا در اینستاگرام :

لوگو بلک پینک👇

لایت استیک بلک پینک 👇

💖

بلک پینک (BLACKPINK 블랙핑크) یه گروه دخترانه کره‌ ای است که توسط کمپانی YG تشکیل شد. این گروه از چهار عضو به نام‌ های جیسو ، رزی ، لیسا و جنی تشکیل شده‌ است. بلک پینک تنها گروه کمپانی YG است که لیدر ندارد. آنها اولین گروه دخترانه هستند که در چارت جهانی فروش آهنگ بیلبورد چهار آهنگ با رتبه نخست دارند. حساب اصلی اینستاگرام بلک پینک با بیش از 23.5 میلیون دنبال کننده ، بیشترین مقدار دنبال‌ کننده برای یک گروه در کره جنوبی است.

بلک پینک به‌ طور رسمی در تاریخ 2016.08.08 و با انتشار آلبوم تک‌ آهنگ SQUARE ONE که شامل آهنگ‌ های BOOMBAYAH و WHISTLE بود کار خود را در صنعت موسیقی آغاز کرد. WHISTLE اولین آهنگ از این گروه بود که در صدر چارت های کره‌ ای قرار گرفت. همچنین سینگل BOOMBAYAH نیز در صدر چارت آهنگ‌ های برتر جهانی بیلبورد قرار گرفت. آهنگ BOOMBAYAH پربازدیدترین موزیک ویدئوی دبیو توسط یک گروه کره‌ ای می‌باشد. با به دست آوردن این موفقیت‌ها ، بلک پینک توانست جایزهٔ بهترین هنرمند تازه‌ کار را در 31st Golden Disc Awards و 26th Seoul Music Awards به دست آورد.

این گروه توانست با سینگل DDU-DU-DDU-DU در چارت 100 آهنگ داغ بیلبورد و بیلبورد 200 آمریکا به ترتیب رتبه ۵۵ و ۴۰ را از آن خود کند ، که بالاترین رتبه‌ بندی برای یک گروه دختر کیپاپ در تاریخ است. موزیک ویدئوی این آهنگ در زمان انتشارش رکورد بیشترین بازدید یک موزیک ویدئو در ۲۴ ساعت اول را متعلق به خود کرد و در ژانویه ۲۰۱۹ این آهنگ پربازدیدترین موزیک ویدئوی یک گروه کره‌ ای در یوتیوب شد. آنها همچنین تنها و اولین گروه دختر کره‌ ای هستند که در چارت Emerging Artists حضور یافتند.

دومین مینی آلبوم بلک پینک به نام KILL THIS LOVE در ۵ آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد. تک ‎آهنگ اصلی این آلبوم با ۵۴ میلیون بازدید ، رکورد پربازدیدترین موزیک ویدیو در ۲۴ ساعت اول انتشار را که پیش از آن در دست Ariana Grande بود از آن خود کرد. همچنین KILL THIS LOVE اولین آهنگ از یک گروه دخترانه کره‌ ای است که به مدت ۴ هفته توانست در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد حضور داشته باشد.

 

نام گروه

نام این گروه در معنای لغوی فارسی به معنای سیاه‌ صورتی است. هدف از این نام‌ گذاری نمایش دو جنبهٔ متفاوت از این گروه است؛ اول جنبهٔ صورتی که نشان دهندهٔ زیبایی و معصوم بودن است و دوم جنبهٔ سیاه که نشان دهندهٔ سرکشی و یاغی بودن است. در کل این نام زیبایی در ظاهر و در عین یاغی و کشنده بودن در را مجسم میکنه.

نام طرفداران گروه بلک پینک ، بلینک (BLINK) است که حروف اول و آخر نام این گروه است ، بلینک در زبان انگلیسی به معنای "چشمک" است.

 

نامتاریخ تولدملیتموقعیت در گروه جیسو 3 ژانویه 1995 کره جنوبی وکال - چهره گروه جنی 16 ژانویه 1996 کره جنوبی رپر اصلی - وکال رزی 11 فوریه 1997 نیوزیلند وکال اصلی - دنسر لیسا 27 مارس 1997 تایلند دنسر اصلی - مکنه - رپر

 

 (지수) Jisoo

 (제니) Jennie

 Rose (로제) 

 (리사) Lisa

💖

سال 2016 :

بلک پینک اولین گروه دخترانه کمپانی YG بود که 6 سال بعد از 2NE1 وارد بازار موسیقی میشد. آنها در ۸ آگوست و با آلبوم تک‌ آهنگ SQUARE ONE کار خود را آغاز کردند. دو سینگل اصلی این آلبوم در جایگاه اول و دوم آلبوم دیجیتال بیلبورد قرار گرفت. بلک پینک سریعترین گروه برای دستیابی به این جایگاه و سومین گروه کمپانی YG بعد از PSY و BIG BANG است که دو آهنگ در این جایگاه دارد. WHISTLE در هنگام انتشار صدرنشین چارت های دیجیتال ، دانلود ، پخش و تلفن همراه گائون در آگوست همان سال شد. آنها همچنین به جایگاه اول در محبوبیت ، موزیک ویدئو و چارت های موزیک ویدئو کره‌ ای در بزرگترین وبسایت پخش موسیقی چین یعنی QQ Music رسیدند. اولین اجرای تلویزیونی بلک پینک در برنامهٔ Inkigayo شبکه SBS بود. آنها ۱۳ روز پس از ورود به صنعت موسیقی ، اولین جایزهٔ صدرنشینی خود را کسب کردند و تا پایان اجرا های خود ، یک جایزهٔ دیگر را نیز از آن خود کردند.

دومین آلبوم تک‌ آهنگ بلک پینک با نام SQUARE TWO در ۱ نوامبر سال ۲۰۱۶ منتشر شد که شامل آهنگ‌ های PLAYING WITH FIRE و STAY و نسخه آکوستیک آهنگ WHISTLE بود. این آلبوم توسط TEDDY PARK و R.Tee و Seo Woojin تولید شد. بلک پینک این آلبوم را در برنامه‌ های Inkigayo و Mnet اجرا کردند. PWF سومین آهنگ گروه بود که به صدر جدول بیلبورد رسید. این آهنگ در کره‌ جنوبی در جایگاه سوم چارت گائون قرار گرفت و STAY توانست خود را به جایگاه دهم برساند.

موفقیت‌ های بلک پینک در پنج ماه اول حرفه‌ اشان ، جوایز زیادی در جشنواره‌ های معتبر موسیقی را برایشان به ارمغان آورد. این جوای

ز که بیشتر در دسته هنرمندان تازه‌ کار بود ، شامل جایزه هنرمند آسیا در Melon Music Awards و Golden Disc Awards و Seoul Music Awards و Gaon Music Awards است. همچنین مجله بیلبورد بلک پینک را یکی از بهترین گروه‌ های تازه‌ کار سال ۲۰۱۶ نامید.

 

 

سال 2017 :

در ۲۲ ژوئن ، بلک پینک یک سینگل دیجیتال با عنوان AS IF IT'S YOUR LAST منتشر کرد. این آهنگ به عنوان "ژانر مخلوط موسیقی" و یک تغییر نسبت به آهنگ‌ های قبلی گروه توصیف شده‌ است. این سینگل به محض انتشار در صدر چارت بیلبورد قرار گرفت و چهارمین آهنگ از بلک پینک شد که جایگاه اول بیلبورد را از آن خود می‌کند. موزیک ویدئوی این آهنگ رکورد تعداد لایک شدن یک ویدئوی گروه دخترانه کره‌ ای را شکست.

در ژوئیه ۲۰۱۷ بلک پینک یک شوکیس در Nippon Budokan توکیو داشت که بیش ۱۴ هزار تماشاچی حضور داشتند. گزارش شده که حداقل ۲۰۰ هزار نفر برای خرید بلیط این شوکیس اقدام کردند ولی فقط 14 هزار نفر موفق به تهیهٔ آن شدند.

بلک پینک در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ و با آلبوم کوتاه BLACKPINK فعالیت خود را در ژاپن آغاز کرد.

همچنین تک آهنگ AIIYL نیز در جدول ۲۵ آهنگ برتر تابستان سال ۲۰۱۷ یوتیوب قرار گرفت.

 

 

سال 2018 :

 گروه بلک پینک اولین مینی آلبوم خود را در تاریخ 15 ژوئن 2018 منتشر کردند که شامل ترک‌های Ddu-Du Ddu-Du، آهنگ Forever Young، آهنگ Really و See U Later می‌شود. ترک اصلی این آلبوم با نام Ddu-Du Ddu-Du توانست با رتبه 17 در چارت رسمی انگلیس و با رتبه 55 در چارت هات 100 بیلبورد وارد شود. همچنین بلک پینک با آلبوم Square Up و آوردن رتبه 40 در چارت 200 بیلبورد تبدیل به اولین گروه دختری شدند که به این دست ‌آورد می‌رسد. نسخه دیجیتالی شامل همان آهنگ های نسخه اصلی بود ، در حالی که نسخه فیزیکی شامل DVD بود که شامل کلیه فیلم های موسیقی و شش آهنگ به زبان کره ای بود. بلک پینک در 24 ژوئن 2018 در فن ساینی که برای Square Up که در AK Plaza در Bundang برگزار شد حضور یافت. در کشور کره جنوبی این آلبوم با رتبه 1 در چارت گائون وارد شد و ترک‌های Ddu-Du Ddu-Du و Forever Young به ترتیب در چارت‌های دانلود، استریم و دیجیتال گائون رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند. موزیک ویدئو ترک Ddu-Du Ddu-Du به اولین موزیک ویدئو در گروه‌های کی‌پاپ تبدیل شد که یک میلیارد بازدید را رد می‌کند. 

در تاریخ 9 اکتبر بلک پینک با خواننده دوآ لیپا (Dua Lipa) در ترک Kiss and Make Up همکاری کردند. این آهنگ با رتبه 93 وارد چارت هات 100 بیلبورد و با رتبه 36 وارد چارت سینگل انگلیس شد و بلک پینک به اولین گروه دختر در کره جنوبی تبدیل شدند که وارد چارت تاپ 40 می‌شوند.

جنی اواسط اکتبر سال 2018 برای اولین بار جدا از گروه Blackpink و به صورت سولو تک آهنگی با همین نام (Solo) منتشر کرد. این ترک موفق شد به رتبه 1 در چارت گائون کره جنوبی برسد و در جشنواره گائون چارت جایزه آهنگ سال را ببرد.

 

 

سال 2019:

 

گروه Blackpink مینی آلبوم بعدی خود را با نام Kill This Love در تاریخ 16 فروردین 1398 منتشر کردند که شامل ترک‌های Kill This Love، آهنگ Dont Know What To Do، آهنگ Kick it، آهنگ Hope Not و رمیکس Ddu-Du Ddu-Du می‌شود. آلبوم Kill This Love با رتبه 24 در چارت بیلبورد 200 و ترک اصلی این آلبوم با همین نام با رتبه 41 در چارت هات 100 بیلبورد وارد شدند. ام وی kill this love تا هم اکنون حدود یک میلیارد ویو داشته است

 

 

سال 2020 :

 

در تاریخ 22 آوریل تأیید شد که این گروه در ششمین آلبوم استودیویی لیدی گاگا Chromatica ، در آهنگ "Sour Candy" همکاری کرده است ، که در تاریخ 28 مه 2020 منتشر خواهد شد. در بیلبورد هات 100 ، این آهنگ به رتبه 33 صعود کرد و به گاگا 25 امتیاز برتر خود را در لیست 40 داد و اولین آهنگ آنها در چارت در ایالات متحده تا به امروز شد و همچنین بالاترین آهنگ ترانزیت توسط یک گروه دختر کیپاپ. در استرالیا این ترانه رتبه 8 را بدست آورد و به بالاترین موقعیت چارت Blackpink در این کشور تبدیل شد. همچنین بیست و نهمین آهنگ برتر در انگلستان شد و به رتبه 17 صعود کرد.

در تاریخ 18 ماه مه ، YG Entertainment اعلام کرد که این گروه در ماه ژوئن ، یک سینگل پیش نسخه را منتشر خواهد کرد بعدا مشخص شد نام این سینگل How you like that هست و پس از آن یک نسخه اضافی بین ژوئیه و آگوست منتشر میشود ابتدا گفته شد این ترک با همکاری یک خواننده دیگر انجام میشود و پس از مدتی اعلام شد با همکاری سلنا گومز خواننده امریکایی خواهد بود این ترک ice cream نام دارد ، بعد از انتشار این ترک با موفقیت های فراوان گفته شد انها اولین فول آلبوم کره ای خود را که حداقل 10 آهنگ دارد در سپتامبر منتشر میکنند. تایتل ترک این فول البوم Lovesick girls نامیده شد. در تاریخ 2 ژوئن ، اطلاعیه ای منتشر شد که پس از انتشار اولین فول آلبوم گروه ، رزی ، لیسا و جیسو پروژه های سولو خود را در صورت آماده شدن منتشر میکنند که آلبوم سولو رزی ابتدا منتشر میشود. در بحبوحه آماده سازی های بازگشت ، YG Entertainment از طریق یوتیوب ، برنامه جدید بلک پینک ، With Blackpink 24/365 منتشر کرد. این برنامه کامبک آنها را در کنار به اشتراک گذاشتن زندگی بلک پینک نشان میدهد که در کل شامل 16 قسمت شد.

 

سال 2021:

 

بلک پینک در تاریخ 31 ژانویه کنسرت خود به نام THE SHOW را به صورت انلاین بخاطر شرایط کرونا برگزار کردند و اکثر اهنگ هایشان را اجرا نمودند که با استقبال فراوانی روبه رو شد در این کنسرت رزی بی ساید ترک سینگل البوم سولو خود به نام gone را برای اولین بار اجرا کرد

در تاریخ 12 مارس موزیک ویدیو on the ground سولو رزی منتشر شد 

سینگل البوم رزی شامل دو ترک به نام های on the ground و gone و با ژانر راک و فالک است این موزیک ویدیو هم همان طور که انتظار میرفت با موفقیت های زیادی رو به رو شد و دو رکورد در گینس ثبت کرد

در سال 2021 دیسپیج اعلام کرد جنی و جی دراگون عضو بیگ بنگ مدتی هست که قرار میگذارند اشنایان نزدیک انها گفته اند که یک سال از قرار گذاشتن انها میگذرد و انها قرار پنهانی نداشته اند کمپانی وایجی این خبر را تایید نکرد و فقط گفت که ما در زندگی شخصی ایدول هایمان دخالت نمیکنیم 

همچنین لیسا سینگل آلبوم سولوی خود را در این سال منتشر کرد که نام آن LALISA است ، هردو ترک این سینگل آلبوم به نام های MONEY و LALISA موفقیت های زیادی کسب کردند . لیسا به غیر از این در موزیک ویدیو SXY GIRL با اوزونا و مگان و دی جی اسنیک همکاری کرد

در اواخر سال 2021 پخش سریال SNOWDROP با با بازی جیسو آغاز شد و با حمایت فراوان بلینک های اینترنشنال رو به رو شد

💖

JENNIE

تاریخ تولد : January 16, 1996

سن : 26

محل تولد : Chuncheon, South Korea

قد : 163cm

وزن : 50kg

گروه خونی : B

موقعیت در گروه : رپر اصلی ، وکال

مشخصات جنی :

او در Anyang، شهری در استان گیونگی، کره جنوبی متولد شد.

جنی ۵ سال در اوکلند، نیوزیلند زندگی کرده است.

و در نیوزیلند در کالج ACG Parnell تحصیل کرد.

هیچ خواهر و برادری ندارد و تک فرزند است.

او به مدت ۵ سال و ۱۱ ماه در YG کارآموز بوده که بین اعضای گروه طولانی ترین زمان است.

جنی اولین عضو گروه بود که در زمان دبیوت گروه از او رونمایی شد.

Jennie به عنوان “شاهزاده خانم YG” در گروه شناخته می شود.

“گوچی آدمی” و “چنل انسانی” لقب او است چون لباس های خیلی گران می پوشد. و مدل برند چنل است.

دیگر لفب او نی نی NiNi است.

۲ توله سگ دارد، کای و کوما.

به کره ای، ژاپنی و انگلیسی مسلط است.

نماد زودیاک چینی او خوک است.

جنی می تواند پیانو و فلوت بزند.

غذاهای مورد علاقه جنی هر چیزی است که غذای کره ای باشد.

شماره مورد علاقه اش ۱ است.

او با نایون از توایس ، آیرین از رد ولوت ، یرین از جی فرند و چاهی از ملودی دی و لیمه از هلو ونوس دوست صمیمی است.

او در موزیک ویدیو جی دراگون به نام “That XX” جضور داشته است.

او در موزیک ویدیوهای دیگری از جی دراگون و سونگری هم حضور داشته است.

او تبلیغ های زیادی برای Sprite و نوشیدنی CASS داشته است.

او در برنامه “Village Survival, the Eight” به عنوان یک عضو حضور دارد.

او مردان جذاب را به مردان کیوت و بامزه ترجیح می دهد.

او می گوید اگر مرد بود با جیسو قرار می گذاشت چون باعث می شود او بخندد.

او در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸ دبیوت سولوی خود را با آهنگ سولو SOLO انجام داد.

جنی اولین عضو گروه است که دبیوت سولو داشته است.

در تاریخ یکم ژانویه ۲۰۱۹ قرار گذاشتن جنی با کای از گروه اکسو برملا شد.

در تاریخ ۲۵ام ژانویه ۲۰۱۹ کمپانی SM Entertainment تایید کرد که جنی و کای Kai بهم زده اند.

تیپ ایده آل جنی کسی است که خیلی سخت کوش باشد.

همچنین در سال 2021 هم خبر قرار گذاشتن او با جی دراگون عضو بیگ بنگ توسط دیسپیج اعلام شد

💖

JISOO

تاریخ تولد : January 3, 1995

سن : 27

محل تولد : Seoul, South Korea

قد : 162cm

وزن : 45kg

گروه خونی : A

موقعیت در گروه : ویژوال ، وکال

مشخصات جیسو :

جیسو در سئول کره جنوبی متولد شد.

اویک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.

او از جولای سال ۲۰۱۱ به مدت ۵ سال کارآموز YG بوده است.

در زمان دبیوت جیسو سومین عضو معرفی شده گروه بود.

او میتواند زبان های کره ای ، ژاپنی و مقداری چینی صحبت کند.

بر اساس گفته جنی، جیسو انگلیسی صحبت نمیکند (چون از این کار حالت می کشد) ولی کانلا انگلیسی را متوجه می شود.

“ویرانگر قلب مردها” و “بوی کراش” از لقب های جیسو است.

نماد زودیاک چینی او سگ است.

او می تواند پیانو و درام بزند.

به گفته جنی، جیسو حال و هوای گروه را میسازد. Mood maker

سگ او دالگوم نام دارد.

جیسو عاشق رنگ بنفش است.

او شخصیت کارتونی پیکاجو را خیلی دوست دارد.

او کمربند سفید تکواندو دارد.

او همه غذایی می خورد ولی برنج را خیلی دوست دارد.

جیسو از زمان کارآموزی با نایون از گروه توایس و سولگی از گروه رد ولوت دوست صمیمی است.

او به مدت یک سال مجری برنامه پخش و اجرای موسیقی Inkigayo بود.

او در سریال معروف و محبوب “تهیه کننده” The Producer در نقش خودش ظاهر شد. 

در سال 2021 او در سریال 16 قسمتی snowdrop به عنوان یکی از نقش های اصلی بازی کرد

او در موزیک ویدویهای I’m Different از EPIK HIGH و چند موزیک ویدیو دیگر حضور داشته است.

جیسو گفته که اگر مرد بود با رزی دوست میشد چون رزی برایش آهنگ می خواند.

تیپ ایده آل جیسو کسی است که واقعا او را بخواهد یا اینکه لبخند زیبایی داشته باشد.

💖

ROSE

تاریخ تولد : February 11,1997

سن : 25

محل تولد : Auckland, New Zealand

قد : 168cm

وزن : 46kg

گروه خونی : B

موقعیت در گروه : وکال اصلی ، دنسر

مشخصات رزی :

او کره ای است، اما او در اوکلند نیوزیلند متولد شد و در ملبورن بزرگ شد جایی که او به کالج دخترانه کانتربری رفت.

رزی یک خواهر بزرگتر به نام آلیس دارد.

رزی در سال ۲۰۱۲ به کره برگشت.

او آخرین عضو رونمایی شده گروه در زمان دبیوت بود.

رزی در مصاحبه و آدیشن استرالیا YG اول شد.

او می تواند کره ای، انگلیسی، ژاپنی صحبت کند.

علامت زودیاک چینی او Ox است.

او به مدت ۴ سال و دو ماه در YG کارآموز بوده است.

او به عنوان “الهه بلک پینک” شناخته می شود.

قبل از دبیوت رزی در استرالیا چیرلیدر بود.

او با صدای خیلی خاص و زیبایش و همچنین کمر باریک (۲۴ اینچ) شناخته می شود.

او می تواند پیانو و گیتار بزند

رزی چپ دست است.

او واقعا خمیر کیمچی را دوست دارد.

رزی جوکبال دوست ندارد.

عدد مورد علاقه رزی شماره ۵ است.

رز از میوه ها انبه را دوست دارد.

او یک سگ به نام هنک دارد

سرگرمی های رزی گیتار زدن، نقاشی، و دوچرخه سواری هستند.

رزی ترجیح می دهد که با نام واقعی اش صدا زده شود.

رزی با چه یونگ و جوییی از توایس ، جوی و یری از رد ولوت و اشلی چه از گروه لیدیز کد دوست صمیمی است.

او در آهنگ Without You با جی دراگون همکاری داشته است.

رزی در برنامه مسابقه ای King Of Masked Singer حضور داشت و از مرحله اول با موفقیت گذر کرد.

رزی در تاریخ 12 مارس سال 2021 با سینگل البوم R دبیو سولو داشته است تایتل ترک ان on the ground و بی ساید ترکش gone نام دارد

رزی می گوید اگر مرد بود با جنی قرار می گذاشت چون او می تواند خوب غذا درست کند.

تیپ ایده آل رزی کسی است که خوب و مهربان باشد و صدای خوب و منحصر بفردی داشته باشد ، او گفت که سونبه نیم های زیادی هستند که صداشون خوبه ولی از بین اونها بیگ بنگ از همه سرتر است.

💖

LISA

تاریخ تولد : March 27,1997

سن : 24

محل تولد : Bangkok, Thailand

قد : 166cm

وزن : 44kg

گروه خونی : O

موقعیت در گروه : دنسر اصلی ، رپر ، مکنه

مشخصات لیسا:

لیسا در بانکوک، تایلند متولد شد.

لیسا تک فرزند است.

او یک ناپدری دارد که یک آشپز برجسته است.

قبلا، نام اش Pranprya بود و دوستانش او را با اسم مستعار Pockpack صدا می کردند. نام خود را بعد از یک فال بینی به لالیسا تغییر داد. (Lalisa به معنی کسی است که ستایش شده است).

او تنها کسی بود که در YG Audition در تایلند ۲۰۱۰ از طرف YG پذیرفته شد.

او با BamBam از گروه گات سون دوست دوران کودکی است و هر دو عضوی از گروه رقص Wee Zaa Cool بوده اند.

او به مدت ۵ سال و ۳ ماه کارآموز YG بوده است.

لیسا زمانی که در مدرسه راهنمایی بود کارآموز YG شد و از آن به بعد در کره زندگی می کند.

لیسا دومین عضو گروه بود که رونمایی شد.

او می تواند کره ای، انگلیسی، ژاپنی، تایلندی و چینی پایه صحبت کند.

علامت زودیاک چینی او Ox است.

لیسا به عنوان “شاهزاده تایلند” معروف است.

اعضای گروه می گویند که لیسا خارج از استیج واقعا بازیگوش است.

غذای مورد علاقه او سیب زمینی سرخ کرده است.

شماره مورد علاقه او ۲۷ است، زیرا روز تولدش است.

لیسا عاشق آرایش و میک آپ است.

او یوکللی می نوازد.

غذای کره ای مورد علاقه او کامجاتانگ است.

او چندین گربه خانگی دارد به نام های لیلی لئو لوییس لگو لوکا

لیسا در سال 2021 با سینگل آلبوم LALISA سولو دبیو کرد

لیسا با BamBam از گات سون ، سورن از CLC ، تن از NCT و مینی از جی آیدل دوست صمیمی است.

او در موزیک ویدیوی ته یانگ از گروه بیگ بنک به نام رینگا لینگا حضور داشت.

او در برنامه تلویزیونی Real Men 300 حضور داشته است.

او می گوید اگر مرد بود با جنی قرار می گذاشت چون خیلی خوشگل و جذاب است.

تیپ ایده آل لیسا: او گفته است او پسرهای بزرگتر از خودش خوشش می آید که می توانند به خوبی از او مراقبت کنند. همچنین او مردهای خوش قلب را دوست دارد که بتوانند آشپزی کنند و به سبک زندگی او بخورند.

💖

​​​​​​💚BLINK FOREVER💙

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید 💋

نظرات (۱)

محع

پاسخ:
ب پ 💗💗💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">