Menu

واقعیت و خیال بلینک ها

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۵۸ ب.ظ
۳ ديدگاه

رفتار جنی و رزی در برابر هیتر جماعت

کار خودمه

چیزی که فکر می‌کنیم

(وقتی یکی از جنی تعریف میکنه)

(وقتی یکی به جنی هیت میده)

و اما واقعیت

(وقتی یکی از جنی تعریف میکنه)

(وقتی یکی بهش هیت میده)

جنی:وااااای خدااااا چقدر زندگیم متحول شد با حرفات😒

 

چیزی که ما فکر می‌کنیم 

(وقتی یکی به رزی هیت میده)

رزی:من دارم به گهگرا میرم من دارم نمی تونم دیگه😔

و اما واقعیت

یکی درحال هیت دادن به رزی 

هیتر:هی رزی من دارم بهت هیت میدما

رزی:ببخشین من زبون گاوجماعتو نمی‌فهمم آخه من که گاو نیستم آدمم😌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳)

چقدر حق میگیی

هیترا به یه ور دخترا هم نیستن

یسسسس🤣🤣🤣
  • crazy friends avatar
  • j̷e̷n̷n̷i̷e̷ ..
  • اینجوریم که میگی نیس  

     بلاخره ناراحتم میشن  ولی خب کمتر دیگه

    آره 
    مگه اصلا کسی هست که بهش فوش بدن و ناراحت نشه

    حالا اگه من ایدل بودم: 

    هینر: ور زدن

    من: لبخند زدن و نشون دادن انگشت وسط

    🙂