Menu

بلک پینک در ابتدا 9 نفره بوده 

درباره این فکت خیلی هاتون باز از خجالتم در اومدین واسه همین خواستم تو یه پست با مدرک و دلیل برسی کنم 

 

خوب گروه بلک پینک در ابتدا 9 نفر اعضا داشت و دلیل کمپانی برای انتخاب این 9 نفر بودن 9 نفر با 9 تا فرهنگ مختلف در گروه بوده برنامه داشتن یه گروه جهانی بسازن ولی پنج نفر از اعضای این گروه از گروه رفتن و کمپانی تصمیم گرفت گروه بلک پینک رو به عنوان 2ne1 آینده روش کار کنه تا دبیو کنن خوب بریم اون پنج نفرو بشناسیم (راجب منبع تو یوتیوب پره تو توییتر پره مصاحبه کار کنای وای جی تو ویلایو خوب بریم ) و کمپانی تایید هم کرده این ماجرا رو 

عضو اول 

نام: میان

دلیل ترک گروه:با فردی به اسم جان جین هیون  که عکسشو گذاشتم توی رابطه بوده و مشکلاتی برای کمپانی به وجود آورده که نهایتا از کمپانی اخراج شده(کمپانی بعد این ماجرا داشتن رابطه رو برای اعضای بلک پینک در دوره کار آموزی آزاد کرد )


عضو دوم 

نام:کیم مین بی 

دلیل ترک گروه: گفته چون سلامتی ش در خطر بوده گروه رو داو طلبانه ترک کرده 


عضو سوم

نام:یونا کیم

دلیل ترک گروه:اون داوطلبانه کمپانی رو بخاطر تمرین های بی ربطش به خوانندگی و سخت گیری هاش توی دبیو ترک کرد 


عضو چهارم 

نام:جینی

دلیل ترک گروه:داوطلبانه گروه رو ترک کرد

اون الان توی گروه secret number فعالیت میکنه


عضو پنجم 

نام:چانگانا

دلیل ترک گروه:داوطلبانه گروه رو ترک کرد که اتفاقا داره سولو ادامه میده خوانندگی رو 

 

همین امید وارم دوست داشته باشید و لطفا فالو یادتون نره 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۴۴)

ماله میون اشتباه بود عزیزم

 

میون 

به خاطر اینکه کمپانی تاریخ دبیو رو عقب جلو میکرد از کمپانی رفت چون کمپانی دبیوشون نمیداد میون هم خسته شده بود بعد از اینکه از کمپانی وای جی رفت به گروه جی ایدل که ماله کیوب اضافه شد و بعد از یک سال که میون رفت بلک پینک دبیو کرد

 فک نکنم اون اطلاعات درست باشه آخه مدیر وای جی که عوض شد  اطلاعات زیادی از وای جی لو رفت 
ماجرای میون هم مربوط به اونه 
  • crazy friends avatar
  • ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...
  • امم میدونی میون جی آیدل هم قرار بود با بلک پینک دبیو کنه

    در واقع تا وقتی که داشتن دبیو میکردن بود باهاشون

    اما با جنی دعواش میشه نمیدونم سر چه چیزی اما چون جنی اون موقع توی وایجی معروف بود و اینا وایجی از جنی حمایت میکنه و میون از کمپانی میره و می‌ره کیوب که با جی آیدل دبیو کنه 

    نه واسه اون نرفته منم همین فکرو میکردم ولی تحقیق کردم دیدم 
    این شایعه رو خود کیوب راه انداخت تا کار شکنی ها و خراب کاری های میون 
    توی وای جی مخفی بمونه البته الانم که لو رفته نه کاملا ولی اتفاق خاصی هم براش نیفتاد 

    اینارو خودشون گفتن لاو

    آره ولی دروغ شون لو رفت 

    مدیر وای جی عوض نشده 

    فقط یه مدت خواهرشو آورده بود جا خودش چون خودش گفته باید به کارای شخصیش برسه الانم داره برمیگرده دوباره

    دلیل رفتنش هم خود میون گفت چرا رفت از وای جی 

    🤣🤣🤣
    نه بابا یکی که قبلا عضو وای جی بوده فساد های اینو داشته رد میکرده واسه همین رفته 
    میگن کامبک ب پ هم واسه همین عقب افتاده بوده 

    عزیزم میان نه

    میون

    بعدم میون قرار نمیزاشته

    دلیل مشخصی براش نمیتونیم بیاریم

    ممکنه بهاطر شرایط کمپانی بوده باشه یا هر چیزی

    ولی توجه کن اگ قرار میزاشت اخراجش میکردن ن ک خودش از کمپانی بره

    آیدلام بعد از قرار کمپانی بیرونشون میکنه

    اینا ک دیگ کارآموز بودن

    خونه خاله نیست ک قرار بزاره بعد خودش جمع کنه بره ک

    و درست نیست ک بگیم قرار میزاشته یا اخراج شده

    چون طبق اطلاعات ثبت شده میون از کمپانی رفت ن ک اخراج شد!

    لو رفته که اخراج شده کیوب برای بد نام نشدنش اینو راه انداخت
    و توی کارای کمپانی اشکال ایجاد میکرده 
    اطلاعات اینجوری ثبت شدن 
    آیلانم نه شایعه بوده 

    ماجرای وای جی که همینه فقط یه مدت خواهرشو آورده به جا خودش 

    میون هم که گفتم چرا رفته 

    تازشم هرچیزی که استفا میان میگن درست نیست که از کجا میدونی اومدیم و اون استف داشته الکی واسه میون شایعه درست میکرده 

    کل کار کنای قبلی وای جی تو وی لایو گفتن
    کیوب هم ردش نکرد 
    من باز نمی دونم اینو میدونم که وای جی هیچ وقت همین جوری به کار آموز هاش اجازه رفتن نمیده 
    بازم نمی دونم 

    پس لطف کن اون لایو هایی که میگی رو نشون بده

    خوب خودت برو پیدا کن
    میدونی چقد زیادن من نتم نمی‌کشه ببخشین 

    عزیزم من با کسی دعوا ندارم خب؟

    ولی از زیر و زبر وایجی اگ یه نفر تو کل بیان خبردار باشه اون منم

    وقتی میبینی این همه گفتن میون فلان و بهمان حتما اشتباه کردی

    بپذیرش و درستش کن

    اشتباه پیش میاد

    حالا یا از طرف من یا شما

    بابا من از خودم که نمی گم 
    من فقط نگفتم تو یوتیوب و بقیه جاها پره
    بعدشم با عقل جور در نمیاد کلی خرج یه نفر واسه دبیو کنی بعدش گلپی بیاد بگه من نمی خوام بلک پینکو
    بای بای رفتم بعدش اونام بگن بفرمایید برید خدا به همراه 
    امکانش نیست 
    اگه زیر و زبر وایجیو در آوردی باید خوب درباره قوانین کار آموزیش بدونی 

    عزیز من

    دارم بهت میگم نمیشه همینجوری یه کارآموز از یه کمپانی بزرگو ببری زیر سوال ک الان خودش یه آیدل بزرگ و موفقه

    همه دارن میگن بهت ک این خبر تو بگو 1 درصد ممکنه واقعیت نداشته باشه

    خب؟

    چی میشه؟

    میون الان یه آیدله

    میخوای بین فندوم نورلند و بلینک وار راه بیفته؟

    میفته خب

    بخاطر همین میگیم ک اطلاعات غلط پخش نشه همین

    بعدم کیوب خودش از اون کمپانیاس ک با قرارو اینجور داستانا اصن کنار نمیاد

    چجوری کارآموز اخراجی اونم از وایجیو ک سر دوس پسرم اخراج شده رو میبره کمپانیش؟

    این با عقل جور در میاد؟

     من کی گفتم دارم از خودم حرف در میارم
    این همه یو تیوبر خارجی و ایرانی راجب این اتفاق نظر دارن 
    بعدشم همیشه میگن کسی رو که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو زده به خواب نه 
    من راجب همه حرفایی که میزنم تو پستام شده ماه ها تحقیق کنم میکنم ولی نمیام به یسدی وب خبری استناد کنم 

    خودت داخل پست واسه بقیه نوشتی داوطلبانه گروه رو ترک کردن 

    میون خودش گفت

    من از وای جی اومدم بیرون چون تاریخ دبیو رو امروز فردا میکرد منم خسته شده بودم دیگه منتظر بمونم 

    پس از وای جی اومدم بیرون اومدم کیوب 

     

     

    چرا نتونن بیان بیرون؟؟

    اونا وقتی کاراموز هستن بازم یه قرار داد دارن 

    سر اون تاریخ قرار داد بهشون میگن میخواید تمدید کنید بازم بمونید یا نه 

    میون هم نمیخواست بمونه پس سر تاریخ قرار داد نبست دیگه از کمپانی رفت

     

    ببین الان شما داری اشتباه میکنی 

    پس لطفا پست رو ویرایش کن و ماله میون رو درست کن

    عزیزم 
    ما فقط داریم اینو برای اگاهییی میزاریمم 

    گلم چن ماهه کیپاپر شدی؟

    یه هفت سالی بود که کیپاپر و که درامر بودم 
    ولی دیگه تصمیم گرفتم فقط بلینک باشم ولی دنبال میکنم از یوتیوب 
    دیگه زیاد مثل قبل نمیرم دنبالشون 
    بعضی وقتا فقط 

    آخه لحن صحبت و نقدت شبیه کسیه ک نگار تازه کیپاپر شده و چیزی از کیپاپ نمیدونه

    " بعدشم همیشه میگن کسی رو که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو زده به خواب نه  "

    نمیدونم شایدم نمیخوای متوجه شی چی میگم

    متوجه منظورت نشدم 
  • crazy friends avatar
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
  • @ ~ Verlassen ~

    خودتو اذیت نکن بابا

    کسی که نخواد بفهمه نمیفهمه

    اگه اعصابت خورد میشه انفالو کن اصن این بحث کنی بدتر میشه .

    من دیدم ک میگم :"))))

    بووس

    چون حرفای تو اشتباه ما دوتا سر حرفمون موندیم 

    به عنوان یک نورلند واقعا اعصابم خورد میشه میبینم اطلاعات غلط پخش میکنی راجب میون 

    ای بابا 
    من با دلیل و مدرک حرف میزنم 
    اگه به نظرت کار کنای قبلی وای جی و کیوب همه شون یه مشت دروغ گوی احمقن که همه شونم فقط یه دروغو تکرار میکنن 
    تو راست میگی درسته 

    کو مدرکت؟؟

    اره معلومه حرفای من درسته

    تو پست و ویرایش نمیکنی دلیل درست و بنویسی 

    حداقل پست و ویرایش کن اسم اسم میون و درست بنویس

    بعدشم لطف کن اون کامنتم که تایید نکردی تایید کن

    تو راست میگی الان کل مشکلات کبپاپ تموم شد موند همین این 

    الان چه ربطی به بقیه مشکلات کیپاپ داشت؟؟

    تو فقط میگی مدرک و منبع داری ولی نشون نمیدی 

    من کی گفتم گفتی منبع گفتم مصاحبه های وی لایو 

    خب اوکی همون مدرک هاتو نشون بده

    ای بابا ولم کن من بیکار نیستم من تازه عمل کلیه کردم حالم خوب نیست بزار به بد بختیام برسم ولم کن 

    امیدوارم حالت بهتر بشه

     

    https://uupload.ir/view/vid_20220811_003427_t2cc.mp4/

     

    https://uupload.ir/view/vid_20220811_003504_mng.mp4/

    مرسی منم امید وارم 
    ببین انگلیسی بلد باشی یکم تو ویلایو بگردی میفهمی توی یوتیوب فارسی هم
    خیلی ها گزاشتن فقط من نیستم که بعدشم یکم فکر کن کلی واسه بودن تو یه گروه بد بختی میکشی 
    زحمت میکشی تا انتخاب شی بعدش که یکم مونده دبیو کنی میای بیرون لیسا که بدتر بود ولی نیومد یعنی نزاشتن که بره 
    خودت یکم فکر کن با عقل کدومش جور در میاد من فقط میگم هیچی در این دنیا قطعی نیست  همین اونی که این حرفارو میزنه 
    راست بگه یا نه باید فکرتو باز نگه داری حرف من با عقل بیشتر جور در میاد 
    باید ذهنتو باز نگه داری 
    من خودم طرفدار جی آیدل بودم 
    ولی الان تصمیم گرفتم دیگه نباشم دنبال هم نمیکنم من همون بلینک باشم خوبه 
    ما بلینکا بین خودمون راجب اعضا از این حرفا میزنیم به هم فوش نمیدیم حرف می‌زنیم به زرر اعضا هم باشه قبول میکنیم ولی از اعضا هم به شدت حمایت می‌کنیم اینجوری نیست که واقعیت هارو نبینیم 

    عزیز من از کجا میدونی اون کار کن ها راست میگن؟؟

    خود میون تاحالا چندین بار اینو گفته 

    حداقل پست و ویرایش کن اسم میونو درست بنویس 

    اوکی اوکی باشه 

    باهات موافقم 

    چون همه ی کمپانی ها واسه یه کارآموز کلی خرج می کنن 

    مگه الکیه این همه خرج کنن که این کارآموز یه آیدل بشه بعد به خاطر یه دعوا بیان بندازنش بیرون 

    به نورلند های عزیز هم بگم تو این سایت هیچ توهینی به میون نشده 

    نمی دونم چرا انقدر شلوغش کردید 

    باید قبول کنید چون قرار گذاشتن جرم نیست و شما هم ممکنه کسی رو دوست داشته باشید بعد پدر مادرتون راضی نباشه 

    شما با این نظراتتون نه تنها از میون حمایت نمی کنید بلکه دارید تو زندگی شخصیش دخالت می کنید که اون حق قرار گذاشتن و عاشق شدن و نداره 

    این سایت هم دخالتی نکرده فقط حقیقت رو گفته چون خودم چند بار تو یوتیوب دیدم که در مورد این قضیه توضیح داده بود و کاملا توضیحاتش با توضیحات این سایت یکی بود 

    پس خواهش می کنم حقیقت رو بپذیرید و فکر نکنید که ما بلینک ها به جی آیدل و میون توهین می کنیم 

    چون واقعا این طور نیست 

     

    وای عزیزم ممنونم بابت حمایتت 
    راست میگی  دقیقا اینجوریه ولی بعضی ها دلشون نمی خواد واقعیت رو قبول کنن اونا میخوان خودشون یه واقعیت الکی بسازن 

    باهات موافقم 

    چون همه ی کمپانی ها واسه یه کارآموز کلی خرج می کنن 

    مگه الکیه این همه خرج کنن که این کارآموز یه آیدل بشه بعد به خاطر یه دعوا بیان بندازنش بیرون 

    به نورلند های عزیز هم بگم تو این سایت هیچ توهینی به میون نشده 

    نمی دونم چرا انقدر شلوغش کردید 

    باید قبول کنید چون قرار گذاشتن جرم نیست و شما هم ممکنه کسی رو دوست داشته باشید بعد پدر مادرتون راضی نباشه 

    شما با این نظراتتون نه تنها از میون حمایت نمی کنید بلکه دارید تو زندگی شخصیش دخالت می کنید که اون حق قرار گذاشتن و عاشق شدن و نداره 

    این سایت هم دخالتی نکرده فقط حقیقت رو گفته چون خودم چند بار تو یوتیوب دیدم که در مورد این قضیه توضیح داده بود و کاملا توضیحاتش با توضیحات این سایت یکی بود 

    پس خواهش می کنم حقیقت رو بپذیرید و فکر نکنید که ما بلینک ها به جی آیدل و میون توهین می کنیم 

    چون واقعا این طور نیست 

     

    اهایی بخونیننن

    @~ Verlassen ~ 

    عزیزم ایشون که رئیس وای جی یا کیوب نیست که و هیچ کدوم اینا که میگن اخراج شده یا این شایعات همشون شایعست و اون آیدل و کمپانی خبر دارن 

    ایشون هم گشته واین خبر رو از سایت های مختلف دیده و گذاشته 

    چرا فنوار راه میندازین 

    بیاین دوست باشیم ما اینجوری باعث میشیم گروهی که باشیم هیت بگیره و اخلاق مارو که واسه اینه که عصبی شدیم به آیدل هامون نسبت بدن 

    ایشون هم مثل همه ما شایعه شنیده و این حرف های 

    حتی شمایی که میگین میون رفته از کجا مطمئنید 

    من خودم عاشق میون و جی ایدلم و سولوش هم خیلی دوست داشتم و آهنگ هاشونو گوش میدم 

    وای جی میتونه پول داده باشه به کارمنداش بگن اخراج شده کیوب میتونه پول داده باشه بگن رفته و الان هم به قول شما اینا آیدل های معروف و موفقی شدن 

    پس بیخیال گذشته 

    میون با جی آیدل میدرخشه بلک پینک هم که با این 4 نفر میدرخشه 

    این قضیه مال چند سال پیش بود تموم شد رفت 

    من هیت نمیدم به هیچ کدوم از  گروه ها 

    نه آخه یه جوری رفتار میکنن انگاری میون فرشته س دخترای بلک پینک شیطانی شکنجه گری چیزین 
    آیا دست منه بلک پینک از جی آیدل موفق تره
    به من چه اونام برن تلاش کنن موفق تر از بلک پینک بشن 
    اگه بدونی سر پینک ونوم همین طرفدارای جی آیدل چه هیت هایی که به دخترا ندادن ولی من که تایید نمی کنم دیده بشه 
  • crazy friends avatar
  • .....+سیب زمینی سرخ کرده با سس اضافه TATA
  • نه آخه یه جوری رفتار میکنن انگاری میون فرشته س دخترای بلک پینک شیطانی شکنجه گری چیزین 

    آیا دست منه بلک پینک از جی آیدل موفق تره

    به من چه اونام برن تلاش کنن موفق تر از بلک پینک بشن 

    با اینکه نورلند نیستم و داخل این حرفا نبودم ولی از این حرفات خیلی بدم اومد ...

    اوخییییی 
    لاو اگه من اون فوش هارو تایید میکردم الان 
    اصلا ولش کن تو راست میگی باشه خوب شد 
  • crazy friends avatar
  • .....+سیب زمینی سرخ کرده با سس اضافه TATA
  • ام... اول ک میون درسته نه میان.... و دومن 

    میشه اون مدرکی ک از روی دلیله رفتن میون رو نوشتی برام بیاری ؟ خیلی دوست دارم ببینم

    و سومن.... این حرفت  نه آخه یه جوری رفتار میکنن انگاری میون فرشته س دخترای بلک پینک شیطانی شکنجه گری چیزین 

    آیا دست منه بلک پینک از جی آیدل موفق تره

    با اینکه نورلند فن دو اتیشه نیستم ولی این حرفت توهینه به جی ایدل 

    جی ایدل داخل ی کمپانیه فوقه بد اومدن بالا و این همه طرفدار دارن و این حرفت ی هیت به حساب میاد ...یونو؟اگر هفت ساله کیپاپر بودی ولی الان فقط بلک پینکه پس باید از این چیزا خبر داشته باشی عزیزم ...
    کجاش توهینه هان 
    راست میگم الان همه شون شدن هیتر بلک پینک 
    بعدشم انگلیسی بلدی برو سرچ کن همه جا پره 

    منم با فاطمه موافقم چون فکر می کنم شما نورلند ها فکر می کنید ما بلینک ها به میون توهین می کنیم 

    درحالی که اصلا اینطور نیست 

    چون وقتی شما می‌آید به بلک پینک الکی هیت میدید توقع نداشته باشید ما هم ساکت باشیم 

    دقیقا انتظار دارن ما ساکت باشیم 
    اونا فوش میدن به بلک پینک میشن منتقد ما جواب میدیم میشم وحشی 
    حالا خودت قضاوت کن 

    منم با فاطمه موافقم چون فکر می کنم شما نورلند ها فکر می کنید ما بلینک ها به میون توهین می کنیم 

    درحالی که اصلا اینطور نیست 

    چون وقتی شما می‌آید به بلک پینک الکی هیت میدید توقع نداشته باشید ما هم ساکت باشیم 

    بعدشم خودتون می دونید بیشتر کمپانی ها آیدل ها رو مجبور می کنند که حرفی بزنند یا کاری بکنند که خود آیدل ها هم باهاش موافق نیستند و از روی اجبار این کارو می کنند 

    شاید کمپانی هم میون رو مجبور کرده این حرف رو بزنه که من با جنی دعوا کردم و منو انداختن بیرون چون اصلا همچین چیزی امکان نداده 

     

    یا مثلا فکر می کنید دارید از میون حمایت میکنید 

    بجای اینکه بگید قرار گذاشتن جرم نیست و شاید واقعا عاشق اون پسر بوده 

    و ..... 

    دارید می گید اطلاعات این سایت غلطه 

    در حالی که دست میون رو شده یا شاید هم دست کمپانی

    پس بهتره بجای اینکه به بلک پینک  هیت بدید و بگید اطلاعات این سایت غلطه 

    برید از آیدلتون حمایت کنید 

    چون این حرف هاتون حمایت نیست و به قول فاطمه جان دخالت تو زندگی میون هست که حق نداره عاشق بشه و قرار بزاره 

     

    دقیقا 
    جنی با جی دراگون بود ماها این کارارو کردیم
    والا توی شایعه ی بین وی بی تی اس و جنی هم که فقط ما بلینکا خوشحال بودیم که اگه راست باشه
    الان تنها نیستن 
    الان خودت بگو هی میگن بلینک ها وحشین؟ نه بلینکا واقع بینن اینم میدونن اونا صاحب آیدلشون نیستن 
    فقط یه طرفدارن حد خودشونو میدونن متوحم نیستن 

    عزیزم آروم باش 

    منم می دونم نورلند ها سر پینک ونوم خیلی به بلک پینک هیت دادند 

    ولی خب تو هر فندومی با شعور و بی شعور داریم 

    مطمعن باش تو فندوم بلینک یعنی خود ما هم هستند کسایی که الکی به بقیه هیت می دن 

    تو که شعور داری پس لطفا آروم باش چون ما بلینک ها فندوم بزرگترین گرل بند جهانیم 

    باید شعور خودمون رو حفظ کنیم 

    به نظر هر کسی هم گروه خودش از همه بهتره که به این نمیگن شعور 

    مثلا الان بی تی اس از خیلی جهات از بلک پینک بهتره 

    ما که نباید حسودی کنیم و هیت بدیم 

    چون اونا تلاش کردند و به اینجا رسیدند 

    بلک پینک هم همینطور 

    پس لطفا آروم باش شاید نورلند ها هم به خودشون اومدند و دست از هیت دادن بردارند 

    البته قصد توهین ندارم و اگه نورلندی از حرف هام ناراحت شد معذرت می خوام 

    میگن بلینک ها وحشین 
    میگن دخترا کپی کارن تو به من بگو بلک پینک از کی کپی کرده
    کلی هیت دیگه که خجالت میکشم بگم
    تو راست میگی لاو ❤❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭
  • crazy friends avatar
  • .....+سیب زمینی سرخ کرده با سس اضافه TATA
  • @رها

    عزیزم هیچکس  به بلک پینک هیت نداد چرا از خودتون در میارید خداوکیلی؟  همه فقط دارن میگن دلیله رفتن میون این نیست و شما حتی حاظر نیستی اسم میون رو درست بنویسی

    ما کلا میگیم
    تو اگه بلینک بودی میفهمیدی این طرفدارای جی آیدل بابای مارو سر پینک ونوم در آوردن
    توییتر،یوتیوب،اینستا،تلگرام،فیس بوک،بیان کلی جای دیگه عوض اینکه آرمیا بیان بریزن سر ما
    بلینک های بد بخت اینا اومدن 
    بابا کمپانی هاشون یکیه مگه بلک پینک حق جی آیدلو خورده باشه 
    به من چه آخه الان خوب بود بلک پینک کار ضعیف ارائه میداد خوبشون بود عوض اینکه خوشحال باشن دخترا 
    توی کیپاپ دارن پیشرفت میکنن و فقط برترین گروه ها پسرونه نیستن میان فوش میدن واقعا که مگه جی آیدل تو این 
    دوسال کلی موفق بوده ماها چیزی گفتیم هیتی دادیم اینجوری میکنن اینا فازشون چیه من نمی دونم فقط اینو میدونم
    که این عادلانه نیست 
  • crazy friends avatar
  • .....+سیب زمینی سرخ کرده با سس اضافه TATA
  • بلیک ها بدبخت نیستن 

    من خودم از اول بلک پینک بلیک بودم حالا بکی دو سال اون ور تر 

    بعد تو داری میگی بلینک های بدبخت ولی خودت دیدی بلینک ها چقدر بقیه ی گروه ها رو اذیت میکنن؟ الان دیدی دارن چیکاره داهیونه توایس میکنن؟

     

    باشه شما نورلندا دیگه شورشو درآوردید 

    الان مثلا که چی ؟ 

    می خواید ثابت کنید میون با کسی قرار نذاشته 

    خودتون هم می دونید دست میون رو شده 

    بعدشم چرا سعی دارید با فندوم بزرگترین گرل بند جهان دربیوفتید 

    درحالی که ما خیلی باشعورانه داریم با شما حرف می زنیم 

    اگر هم توهینی شد بدونید تقصیر خودتونه چون هر کسی بلاخره صبرش لبریز میشه 

    چیزی واسه گفتن ندارید گیر دادید به یه غلط املایی که هر کسی ممکنه به خاطر خراب بودن کیبوردش این اتفاق براش بیوفته 

    مگه چی شده 

    این سایت هم نیومده به میون فحش بده یا هیت بده فقط اومده حقیقت رو گفته 

    چی با خودتون فکر می کنید که می‌آید با یکی از بزرگترین فندوم های جهان در می یوفتید 

    ما بلینکا تا جایی که بتونیم از هم حمایت و دفاع می کنین و پشت هم هستیم 

    پس شما هایی که دارید به صاحب این سایت که یه بلینک هست توهین میکنید 

    اینم بدونید ما بلینکا پشتش هستیم 

    پس بس کنید 

    ما این همه سعی کردیم با خوبی واقعیت رو بهتون بفهمونیم 

    ولی خب وقتی شعور خودتونو حفظ نمی کنید ما چیکار کنیم 

    مثلا همین فاطمه که داره با کلی احترام و ادب با شما حرف می زنه 

    که شاید بفهمید 

    یعنی بین شماها یه نفر نیست که یوتیوب داشته باشه این قضیه رو فهمیده باشه ؟ 

     

    حرفات درستن
    مرسی خیلی انرژی دادی بهم بعد این همه فوش 
    دقیقا راست میگی یه جوری رفتار میکنن انگار همه چی تقصیر منه همه چی 
    من فقط واقعیتو نوشتم من یه بلینکم چه انتظاری ازم دارن میگه خوب حالا که
    اینجوری شد منم میگم رزی عمل کرده جنی گلدر بوده
    این مودبانه ترین جوابی بود که تونستم تایید کنم 
    فکر کردن ما بلینک هام مثل بعضی از فندوم ها پشت هم در نمی‌آیم اگه اینجوری بود که
    الان کلی چنل واسه بلک پینک هست همه شونم بلینک ها دارن حمایت میکنن اگه اینجوری بود 
    تا الان همه شون تعطیل شده بودن 
    بد بختانه ما بلینکا به شدن از هم حمایت می‌کنیم طرفدارای جی آیدلم که الان ریختن سر 
    من بد بخت اینو میدونن و نمی خوان قبول کنن 

    @ رها 

    تو که میگی کسی هیت نداد

    درسته 

    ولی به یه بلینک توهین کرد یه بار گفتم بازم میگم ما بلینک ها همه جوره پشت هم هستیم 

    شما هایی هم که مدرک می خواید یوتیوب ، فیسبوک ، اینستاگرام .... 

    این همه برنامه هست برید سرچ کنید بالا میاره 

    بعدشم آخه به صاحب این سایت چی میرسه که بیاد دوروغ بگه 

    چون توهینی هم به بلک پینک نشده 

    چرا نمی خواید قبول کنید 

    شما مثلا داید از میون و جی آیدل حمایت می کنید ؟ 

    هه ، واقعا که 

    من کلی تحقیق کردم نزدیک یه ماه طول کشید تا اینکه خبر درستو گزاشتم
    ببین کسی رو که خواب باشه میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو زده به خواب نه
    اینام انگار خودشونو زدن به خواب کلا دلیل قانع کننده ای واسه حرفاشون ندارن 
    خیلی بی منطق میگن راست نیست  

    یه جوری حرف نزن انگاری بلینکا تاحالا هیچ توهینی نکردن 

    به سوجین هیت دادن که قلدر به جی ایدل گفتن میخوان از رو بلک پینک تقلید کنن 

    حرفای خود میونو ول کردی رفتی چسبیدی به چندتا سایت؟؟

    همین سایتا میگفتن 

    جتی قلدر 

    تهیونگ مغرور 

    همین سایتا کلی چرت و پرت دیگه گفتن 

    من گفتم قرار گذاشتنتش اشتباه؟؟

    گفتم این اطلاعاتی که داری میدی غلطه!

    نورلندا دارن میگن غلطه 

    خود میون تکذیب کرده و دلیل درستشو گفته 

    اولا راست گفتن اون هیت نبود طراح لباس جیسو که توی دیور کار میکنه و تقریبا کل لباس های جیسو توی mv هارو 
    طراحی میکنه توی اینستاش پیام گزاشته بود و گفته بود این طرح منه من برای جیسو طراحی کردم
    توی موزیک ویدیو how you like that  و اجازه ندادم از روش حتی تقلید بشه اونا دقیقا عین اونو
    اومدن کردن تنه خواننده من شکایت میکنم
    بعدشم که اومدن دقیقا رول های لیسا توی عکس برداری how you like that  رو تقلید کردن
    بعدشم که کلا چهار چوب موزیک ویدیو شون عین how you like that بود انگاری کاور کردن 
    انتظار داشتی ماها ساکت بشینیم 
    بعدشم من از همین سایتا ور نداشتم کلی مصاحبه و مدرک دیدم رفتم قرار داد هاشون و قوانین 
    کمپانی هارو چک کردم اتفاقات و شایعات اون موقع رو چک کردم و خبر درستو گزاشتم 

    تو حتی فن جی ایدلم نیستی تنها منبعت چندتا سایت فقط

    بعد داری حرف نورلند هارو رد میکنی؟؟

    اوکی حالا که اینطور شد منم حرف بلینکا و دخترای بلک پینک و رد میکنم و باور نمیکنم 

    به جاش حرفای اون سایتا که میگفتن جنی قلدری کرده و رزی عمل جراحی انجام داده رو باور میکنم 

    تو شعور نداری به من چه
    از لحنت معلومه داری میسوزی رفتی تحقیق کردی دیدی راست میگم
    گفتی بزار یکم گلدر بازی در بیارم شاید واقعیتو پاک کرد ولی عزیزم این تو بمیری 
    از اون تو بمیری ها نیست من از خیلی وقت پیش هم آرمیم هم بلینک با هیتر های زیادی
    هم در افتادم تو که چیزی نیستی 
    درزم اینجا جای فوش و گلدر بازی نیست جمع کن برو یه جا دیگه گلدر بازی در بیار 

    تارا جونم ناراحت نشو یه سری کیپاپر ها فقط بلدن اعصاب بقیه رو به هم بریزند بعد خودشون بالا بکشن

    خدارو شکر به همه ثابت شده چقدر بلینک ها مظلوم و خوبن 

    بلینک ها تنها کسایی هستن که میرم از گروه های دیگه هم حمایت می کنن

    لطفا همگی این قضیه و بحث و تموم کنید 

    چون با این کارا فقط جی ایدل و میون رو خراب می کنید 

    گذشته ها گذشته 

    انقدر بزرگش نکنید 

    تارا جونم در افتادن با چهار تا بچه کیپاپر در شأن تو نیست لاو

    پس ولش کن 

    😊💋

    بلینک های عزیز خودتون رو کنترل کنید 

    جواب ابلهان خاموشی است

    نکته اخرم اینکه اینجا وبلاگ خبری 

    و هر خبری می تونه درست یا غلط باشه 

    ما بلینک ها شاید مظلوم باشیم ولی پای بلک پینک وسط باشه طرفوووو.....

    پس لطفا بکشید کنار

    اگرم فک می کنید حرفهای خودتون درسته بی زحمت انفالو کن برو 

    بای بای بای 💙

    #BlackPink

    وای سلام نبودی دلم واست تنگ شده بود خوبی❤❤❤❤
    راست میگی  لاو تو همیشه واقعیتو میگی چون خیلی باهوشی 🙏❤

    بنظر من 

    بهتره این قضیه رو تموم کنید 

    چون چیزیه که گذشته و وقتی نورلند ها نمی خوان حقیقت رو بپذیرند و برن کامل تحقیق کنند 

    ما دیگه حرفی واسه گفتن نداریم 

    چون چیزیه که گذشته و دیگه هم برنمی گرده 

    ماها هم بهتره بریم دنبال گروهمون و حمایت ازشون 

    و یه چیز دیگه که این سایت و این مطالب برای بلینک ها بود پس چرا اینجا پر نورلند هست 

    چرا سرتون تو کار خودتون نیست 

    درسته میون می خواست با بلک پینک دبیو کنه 

    ولی چیزیه که گذشته و الان هم شما خوشحالید که میون تو بلک پینک نیست هم ما 

    چون من  خودم بلک پینک ۴ نفره رو به ۵ نفره ترجیح می دن 

    البته قصد توهین به میون و جی آیدل و ندارم 

    والاااااااااااااااا حققققققققق

    بنظر من 

    بهتره این قضیه رو تموم کنید 

    چون چیزیه که گذشته و وقتی نورلند ها نمی خوان حقیقت رو بپذیرند و برن کامل تحقیق کنند 

    ما دیگه حرفی واسه گفتن نداریم 

    چون چیزیه که گذشته و دیگه هم برنمی گرده 

    ماها هم بهتره بریم دنبال گروهمون و حمایت ازشون 

    و یه چیز دیگه که این سایت و این مطالب برای بلینک ها بود پس چرا اینجا پر نورلند هست 

    چرا سرتون تو کار خودتون نیست 

    درسته میون می خواست با بلک پینک دبیو کنه 

    ولی چیزیه که گذشته و الان هم شما خوشحالید که میون تو بلک پینک نیست هم ما 

    چون من  خودم بلک پینک ۴ نفره رو به ۵ نفره ترجیح می دن 

    البته قصد توهین به میون و جی آیدل و ندارم 

    حق گفتی حق آفرین حرفاتو باید بزنم سر در وب هر کی میاد تو ببینه ❤❤❤❤❤❤

    تایید کن کامنتای هیت و ببینم ما هم 

    منم کلی اسکرین شات از توهین های بلینکا دارم که هیچ 

    تازه اسکرین شات حمایت های نورلندا هم از پینک ونوم دارم

    من مثل تو بیکار نیستم که 
    تازه عقده هم ندارم از فوش مردم عکس بگیرم 
    ببخشین ها ولی واقعیته خودتون به گروه تون ایمان ندارین به من چه چرا مو مو ها نریختن سر ما طرفداری snsd نریختن شماها ریختین 

    باوا چتونه 

    سر یه قضیه کوچیک افتادید رو سر هم 

    بسه دیگه تمومش کنید 

    هی میاید به دیگه توهین می کنید 

    شما نورلند ها هم میاید تو این سایت که مال بلینک هاست به صاحب سایت توهین می کنید 

    درسته به بلک پینک تو این سایت هیچ هیتی داده نشده 

    ولی شعور داشته باشید چون هرکسی واسه خودش ارزشی قائله 

    باوا فهمیدیم شماها می خواید از میون حمایت کنید 

    ولی در برابر چی ؟ 

    دربرابر حقیقت ؟ 

    اصلا شما درست می گید میون با هیچ کس قرار نذاشته 

    ولی مطمئن باشید بلاخره یه روزی میون با یکی قرار می زاره 

    چون هرکسی بلاخره دیر یا زود عاشق میشه 

    اون موقع هم می خواید فنوار راه بندازید ؟ 

    درمورده اونی هم که گفت بلینک ها اومدن چه بلایی سر داهیون توایس درآوردن و ... 

    الان چرا توایس و می کشید وسط 

    حرفی واسه گفتن ندارید برای چی بقیه ی گروه ها رو می کشید وسط ؟

    تازهشم مگه وانس ها کم به بلک پینک هیت دادند که دارید این حرف رو می زنید ؟ 

    ولی با این حال شعور خیلی از وانس ها چندین برابر شما نورلتد هاست 

    پس اگه حرفی واسه گفتن ندارید بهتره نظر ندید و گروه های دیگه رو وسط نکشید تا فنوار ایجاد نشه 

    والا من که هیچ جا ندیدم نورلند ها سر پینک ونوم از بلک پینک طرفداری کنند 

    اگرهم این اتفاق افتاده مطمئن باشید اون ها هم بلینک بودن هم نورلند 

    لطف کنید برید توی سایتی که متعلق به خودتونه فنوار ایجاد کنید 

     

    بلینکها و تارای عزیزم که صاحب این سایت هست 

    لطفا دیگه نه جواب کسی رو بدید نه دیگه به کامنت ها سر بزنید 

    به زارید هرچقدر دلشون می خواد حرص بخورند 

    ما بلینکا و آرمی ها لیاقتمون بیشتر از این حرف هاست 

    نا سلامتی بزرگترین فندوم های جهانیم 

    هر نورلندی هم که می خواد حرف های ضد بلینک ها و بلک پینک و باور کنه 

    خب بکنه 

    انگار چقدر ارزش داره واسه ما بلینک ها و بلک پینک 

    تارا جان توهم اگه این نظر منو دیدی دیگه نیا نظرات و بخون 

    چون بقول یه بزرگواری جواب ابلهان خاموشیست 

    دیگه نبینم بیای نظرات و بخونی الکی حرص بخوری ها 

    درزم از کامنت یکی از بلینک ها فهمیدم اسمت تارا هست 

    خوش وقتم از آشناییت منم فاطمه ام و ۱۷ سالمه 

    اهااااااا مرسیییی یه نفرر حرف درس زد

    آقا یه جوری دارید می گید 

    بلینک ها چه بلایی سر گروه های کیپاپ آوردن 

    انگار بقیه ی فندوم ها خیلی با شعورند 

    اومدند کلی از بلک پینک حمایت کردند واقعا دمشون گرم 

    شما ها فکر کردید به گرد پای بلینک ها می رسید 

    شماها ۱ هزارم بلینک ها هم نیستید 

     من اصلا از هیت های شما ناراحت و اعتباری نشدم 

    چون تنها چیزی که در این مورد برام مهمه بلک پینک 

    که بخاطر حمایت های ما  بلینک ها هیت های شما هیتر هارو به چپشونم نمی گیرند 

    فاطمه راست میگه ما بلینکا لیاقتمون بیشتر از این حرف هاس که بیایم کامنت های شما رو بخونیم و باهاتون دهن به دهن بشیم 

    تا اینجا هم اشتباه کردیم با شما بی لیاقتا هم کلام شدیم 

    این آخرین کامنت منه 

    می دونم الان می‌آید کلی انتقاد می کنید از کامنت من که ( مثلا الان ما چه هیتی به بلک پینک دادیم و خود شماها مگه کم به جی آیدل هیت دادید و.... )

    ولی من .... 

    به چپمم نمی گیرم چون اصلا دیگه نمیام اینجا 

    شما رو با عقده هاتون تنها می زارم 

     

     

     

    تارا جان خداحافظ 

    تو هم لطفا دیگه به کامنت ها سر نزن 

     

    و اگه بلینکی وارد این وب سایت شد و کامنت منو خوند 

    و دید نورلند ها زیادی دارن زر می زنند به چپشونم نگیرند و اصلا جوابشو ندند 

     

    خداحافظ

     

     

    بلک پینک زندیگگگگگیییییممممممم

    🥹🥹🥹

    سلام منم یک عکس دیدہ بودم 

    آره عکسشم هست 

    میگن بلگ پونگ از وایجی حذف شده و دیگه گروهی ادامه نمیده؟

    بلک پینک منظورته ؟