Menu

فوشم دادن

يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ب.ظ
۱۷ ديدگاه

بچه ها یکی داره به بی تی اس توهین میکنه اونم بد 

با یکی از پیج ها م رفتم جوابشو دادم اومده هی فوشم میده برین ببینین 

پیج اصلیم تو استوری های آخر کامل گفتم 

آدرس

blackpink_edite1234

فان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۷)

ام ی حقیقتی رو بگم

وقتی میبینید ی نفر فوش داره میده فقط ریپورتش کنید

اینکه میرید کلی داد و بیداد میکنید باعث میشه همه فکر کنن فندومه ارمی وحشیه -

من داد بیداد کردم
من با دلیل و محترمانه دارم جوابشو میدم 
توام ازم برو حمایت کن خواهشا 
میگه اونا آهنگ فلسفی ندارن کس کشن من ریپورت کنم هیچی نگم 
بروببین تو استوری هاش داره فوشم میده برو استوری های منم ببین 
بفهمی یکی این ماجرارو دنبال کنه میفهمه آرمی ها خیلی هم با شعورن و واسه آرمی بودن دلیل دارن
این هیترا هستن که وحشین 

واقعا عقل ندارن😐، چطوری این فحش هارو ب زبون میارن؟؟ تا حالا معنی اهنگارو نشنیدن؟؟ خداییش اگه معنی یکی از اهنگای بی تی اسو با متن یکی از اهنگای تتلو مقایسه کنیم واقعا میفهمیم بی تی اس هفتا فرشتن🥲🥲

دقیقا همون ماکان بند شونو برو ببین والا اونا بیشتر به این حرفایی که این میزنه میخورن تا بی تی اس
میگم black Swan و onیه آهنگ فلسفیه فوش میده میگم بی تی اس تنها آرتیست بود که از جنگ زده های اوکراین و افغانستان حمایت کرد کدوم آرتیستی حمایت کرد جز بی تی اس مسخره میکنه فوش میده 
اون وقت من آرمی میشم وحشی اینکه هیتره میشه محترم واقعا که 

خب نباید چیزی بگی 

 

 

اتفاقا برعکس میگی .

نفهمیدم منظورتو 
  • crazy friends avatar
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
  • کص ننشون بابا اسکلیم با اینا در بیوفتیم-

    آره ولی نمی دونی تو پستش چیا راجب بی تی اس می گفت که
    یکی ندونه فکر میکنه هفت تا مریض جنسی اومدن شدن اعضای بی تی اس

    دارم میگم نباید محل بدید 

    به عنوانه ارمی باید فقط حواستون به اعضا باشه نه هیترا 

    هیترا فقط قصده خراب کردن فندوم و گروه رو دارن 

    و داخل اینجور مواقع فقط باید ریپورتشون کنید و تمام !.

    دارن اسم بی تی اسو میزارن یه گروه با مریض های جنسی ما هیچی نگیم
    تو طمئنی آرمی هستی ؟

    به نظر من آرمیا باید واقعا فرهنگ سازی کنن بی تی اس اینطوری نیست🤌🏻من خودم یه چن تا آرمی میشناختم از همین فکرا می کردن ولی از بس بهشون گفتم اینطوری نیس با دلیل و مدرک دیگه دست از این افکارشون برداشتن

    آخ گفتی ادیت بلدی یه ویدیو ادیت بزن بده بزارم تو چنل ببینن

    اصلا بیا بگیم من ارمی نیستم

    ولی شما دارید اسم بی تی اس و کثیف میکنید 

    شما ازشون فیک میسازید و عکای دو نرفه .. فن ارت و اینا 

    هیترا هم بر اساس میگن عوضیای جنسی ان . 

    وات 
    چی میگی با خودت
    فن فیکشن اسمش روشه 
    بعدشم برو اول ببین چی ساخته بعد به من فوش بده 
    به نظرم که تو یا هیتری یا کلا تو باغ نیستی 
    یکم فکر کن 
    انگاری یه نفر بیاد بگه برینم تو دهنت آشغال هرزه تو هروز به یکی میدی
    منم آروم بدون اینکه جوابشو بدم رد شم
    سکوت من یعنی اون داره درست میگه 
    خانوم مثلا آرمی 

    فعلا فقط ویدیو اماده دارم چیزی به ذهنم رسید حتما ادیت میزنم لینکشو برات میفرستم🙃❤

    ممنون

    وقتی تو سکوت کنی اون بیشتر میسوزه عزیزم . 

    من سکوت کنم یعنی قبول دادم اونا بیمارای جنسی هستن 
    منم که دلیل میارم فوش نمیدم 

    همچین آدمایی که بدون دلیل و منطق حرف مفت میزنن هیچ بویی از انسانیت نبردن خیلی زیاد شدن، با اینکارا هم جذب فالوور میکنن و هم هست و زر مفت رو به بی تی اس میچسبونن، فقط کافیه چند تا از آهنگ های بی تی اس رو با ترجمه گوش بدن تا دلیل این همه فن و عشق رو متوجه بشن ، با اینکارا نه تنها هیچی از بی تی اس و آرمی کم نمیشه و نابود نمیشن بلکه قوی تر هم میشن، تو هم بعنوان یه فن عالی جوابشو دادی بعنوان انسان عاقل بهش توهین نکردی و عاقلانه‍ کلماتتو انتخاب کردی، مرسی ادمین جان 😍

    Kpop forever ❤

    وای  مرسی لاو 😍😭🤧😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤

    همچین آدمایی که بدون دلیل و منطق حرف مفت میزنن هیچ بویی از انسانیت نبردن خیلی زیاد شدن، با اینکارا هم جذب فالوور میکنن و هم هست و زر مفت رو به بی تی اس میچسبونن، فقط کافیه چند تا از آهنگ های بی تی اس رو با ترجمه گوش بدن تا دلیل این همه فن و عشق رو متوجه بشن ، با اینکارا نه تنها هیچی از بی تی اس و آرمی کم نمیشه و نابود نمیشن بلکه قوی تر هم میشن، تو هم بعنوان یه فن عالی جوابشو دادی بعنوان انسان عاقل بهش توهین نکردی و عاقلانه‍ کلماتتو انتخاب کردی، مرسی ادمین جان 😍

    Kpop forever ❤

    لاو یو ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ب نظرم عالی بودی آفرین تتلو و ماکان بند رو خیلی خوب اومدی

    هیچکس ماکان بند رو نمیشناخت تو شهر ما ولی تا وقتی ک اومدن کنسرت دادن همه میگفتن وای امیرم وایی رهاممممم خب که اسکول مگه میان شمارو میگیرن

    انصافا خوب گفتی دمت گرم رفیقق آرمیییی

    🥰وای مرسیییییی😋

    اما این نظریه ثابت شده ک فیک ها باعث میشن مردم از بی تی اس متنفر باشه در حالی اون نوشته ها واقعی نیستن

    ی عده میان فیک هایی ک ب سنشون نمیخوره میسازن و این اسم کیپاپ رو بد میکنه ما باید این آما رو جمع کنیم که چیزی ب اسم فیک و تصور کن و ... نسازن

     

    دقیقا 😔

    در ضمن ماکان بند کم ب بی تی اس توهین نکرده همه میدونن ماکان بند ب بی تی اس توهین کرده

    آرتیست  های ایرانی ک حتی نمیشه اسمشون رو خواننده گذاشت میان توهین میکنن چون حسودی میکنن

    و کار تو عالی بوده ک اون حرفارو بهش زدی

    شما اگه برید توی آهنگای تتلو ی خطر بدون فحش نمیبیند بعد میگین بی تی اس جامعه رو ب فساد کشیده

    بابا برید آرتیست های خودتون رو جمع کنید ک جامعه رو ب فحش دعوت میکنه

    کاش بقیه هم بفهمن اینارو 

    اونییی

    نظرات منو منتشر نکن فقط خودت بخون نمیخوام منم مثل اونا توهین کنم ب آرتیست ها اما حقشونهههههه

    کاش اجازه بدی منتشر کنم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    لاو یو تو ادمین جون ❤❤❤❤😘

    😘😘😘😘

    باشه اونیی اگه خواستی منتشر کن مشکلی نیست

    اوهه باشهه فک کردم منتشر نکنم الان میکنم