Menu

به ادامه مطلب برید 

قسمت پنجم با کیفیت 720 اضافه شد

قسمت اول با زیرنویس فارسی چسبیده : Download 720

قسمت دوم با زیر نویس فارسی چسبیده: Download 480

قسمت سوم با زیرنویس فارسی چسبیده:Download 480

قسمت چهارم با زیرنویس فارسی چسبیده: Download 480

دانلود قسمت پنجم با زیر نویس فارسی چسبیده: Download 720

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳۵)

ناظر نیاز دارید؟

ناظر چیه دیگه 

مرصییییییییییییییییییی❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خواهش

میتونی 480 عم بزاری؟ 

نه

مثبت ۱۸ زنه لخته و اینا پیشنهاد میکنم ورداریش چون یه وب رو بخاطرش گزارش دادن و فیلتر شد

دیگه گزاشتم حالا شما هایی که اینو میخونین گزارش کنین خرین 

یکم بی پرده بود( پرده هاش رو جر دادن)ولی قشنگ بود 

خودتون دیدینش؟

دیدم اینم میدونم که راجب زندگی پشت پرده سلینا گومزه 
و سلینا اعتراض کرده که دوست پسر قبلیش که کارگردان این سریاله اومده کل رموز  پشت پرده سلینا رو آشکار کرده 
حتی لیبل سلینا عصبی شده چون چند قسمت اولش توی جشنواره کن پخش شد و دیدنش 
 و یسری افراد قدرتمند هالیود گفتن این سریال
به شدت بی پرده و صادقانه به زندگی سلینا گومز پرداخته و این اصلا به نفع سلینا نیست چون انگار مردم قراره بفهمن سلینا چه عوضیه 

اونی میگم ببینمش

همه میگن نبیبن 

من دیدم پشیمون شدم حیف نتم 

نویسنده دیگه ای احتیاج داری؟

آره 
چیکار میتونی بکنی 

میشه قسمت دومش هم بزاری ؟

فقط منم از این خوشم اومده تازه که فهمیدم زندگیه سلینا بوده بیشتر جذبش شدم 

بیاد میزارم لاو 

قسمت ۲ کی میاد؟

نمی دونم 

مگه قسمت ۲ نیومددد

نه نمیدونم😅

قسمت دو اومدهههذبزار خووووو

 

میزارم

خدایا قسمت ۲ جنی توش می خونه

ولی تجاوز جنسی داره

میترسم بزارم فیلتر شیم بزار میزارم 

مرصییییییییییییییییییی💖💖💖💖💖💖💖💖

خیلی گشتم تا قسمت ۲ رو پیدا کنم

خواهش لاو❤❤❤

ببین نزار به خاطر وب ات

حداقل بهت ۲ تا سایت می دم توش داره بدون سانسور اونا رو بزار

بگو از اونجا دانلود کنن

این سریال بعد ۵ قسمت کنسل شد و بدون سانسور هستن 

سلامممممممممم

چطورید 

اگه تو تستچی می‌ چرخی من اکانتم تازه فعال شده

به زودی تست های بیشتر می زارم

موضوع فعالیتم هم کیپاپ عه

اسم اکانتم

valersian 

عه

پلیز حمایتم کنید

ببخشید بابت تبلیغ

درود

تست درباره ی mbti دوست داری؟

توییت طنز چی؟اطلاعات عمومی؟کیپاپ؟

تو تستچی اکانت دارم

بیاین حمایتم کنید پلیز

اسمم تو تستچی

kim veni عه

فالو=بک

تارا دارم اکانت میزنم میشه ادمین کنی کمک کنم؟ :) 

قول میدم همه چیز رو به موقعه بگذارم:)) 

باشه لاو 

ممنون ولی فقط ی چی دوشنبه ها قسمت جدید میاد میشه برامون زود تر بزاری 🥺

 

چشم 

قسمت ۳ هم اومده

میزارم

اونی ممنون ک انقدر زود گذاشتی 🌛🤍

خوهش لاو😘

میگن قسمت سه جنی میرقصه

من چرا ندیدم؟

اونییییییییییی 

کل آهنگای سرایل را یافتمممممممم

 

 

مال جنی رو میگی ؟

قسمت چهار اومده میزاری ؟

 

آره

لطفاً قسمت ۴ هم اضافه کن💖

چشم

حاجی یه چیزی امروز برای هزارمین بار فن فیکشن our secret رو خوندم

فصل دوش رو نمیزارید؟ 😅

توروخدا بزارید چون واقعا.... 

خیلی خوبه چی بگم... 

بیاد چشم

قسمت چهار اومذهههههههه بنه

 

 

میزارم 

حاجی برگام اخرش چی بود 😟😂

حیا کنید 😂ممنون که کذاشتی

قسمت ۵ هم هاپ کنننن

قسمت پنج هم بزارررررررر پلیززززززز

میشه قسمت پنج هم بذارین؟

عشقولم میتونی چک کنی لینکشون درسته یا نه نمیاره🥺💔❤️❤️❤️❤️❤️

چشم

قسمت ۵ و ۶ چی؟

میزارم

فصل دومش کی میاد

گفتن نمی سازن 
کنسل شده انگار 

چرا دان نمیشه 

کدومشو نمیتونی دان کنی بگو لینک بدم 

چرا لیسا به ایران نمیاد کلا بلک پینگ چرا نمیاد ایران 

ما خودمون دخترا تو ایران هر روز با جونمون بازی می‌کنیم من خودمو بخاطر حجاب 
ده بار گرفتن مگه از جون شون سیر شدن دلت خوشه ها