Menu

بلینک نامه شماره یک

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ
۲ ديدگاه

مجله مخصوص بلینک ها

ضمیمه : رمان تصویری مکالمه عجیب جیسو با بلینک در فن میتینگ  

این ادیت کوتاه از لباس جنی توی همه اجرا های you &me توی توره

کلیک

دیدین رزی موهاشو صورتی کرده

چشماش فقط 

 

میگم این ادیت بهشتی از جیسو رو خودم از اینستا کشف کردم 

کلیک

میگم واسه این جنی و کوکی رو باهم کاپل نمیکنن چون ترکیب اسم شون میشه کونی ؟🥶

شنیدین بابای لیسا آلزایمر گرفته خیلی هام میگن شایعه س اصلا به ما چه 

 

اینام عکس های منتشر شده از بازی بلک پینک

یکی نیست به این وای جی بی‌شعور بگه عوضی بزار دخترام آهنگ بدن گوه لا اقل یکم بیشتر پول خرج می‌کردی بهتر کاراکتر هارو طراحی میکردن 

نوش جان 

رزی با شلوارک 

میس دیور 

میس کراش 

میس کیوت 

میس خسته

میس شیطون 

میس تکنولوژی 

میس ماسک 

میسی که زن کسی نمیشه همه رو میبره لب چشمه تشنه بر میگردونه 

 

مکالمه جیسو با بلینک جماعت در فن میتینگ

وایسا میخوام بزنمت 

گفتم وایسا

اگه وایسی زنت میشم

 وایسادی که 

صب کن ببینم اینا چرا همه شون وایسادن 

وایسادن من بز نمشون 

مگه من چند تا شوهر و زن میتونم داشته باشم 

راضین همه شون باهم باشن گوه میخورن راضین من مگه اوران گوتانم صد تا صد تا بگیرم 

چی پولداری خوب ببین من خودم پول دارم من دنبال یه چیز دیگه م اونو تو نداری کیوت آیم ساری 

 

 

 

اگه گفتین منظور جیسو چیه ۹ امتیاز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

امیدوارم باباش الزایمر نگرفته باشه الزایمر بیماری ایه که از سرطانم بدتره 

هر دو رو دیدم-

حتی الزایمر تو مرحله ی اولیه اولیه اولیه‌ش هم مزخرفه حتی اون مرحله ای که شروع میکنه به پاک کردن خاطرات کودکیت 

آره بده خیلی بد 
سرطانم بده درد داره خیلی هم درد داره 

میشه بیشتر ادیت بذاری؟؟

ادیتا خیلی قشنگن

میزارم لاو