Menu

برسی تئوری مرگ جیسو

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۱۸ ق.ظ
۱۹ ديدگاه

به تازگی یه سری اتفاقای عجیب توی بلک پینک و تور هاش و وای جی افتاده که یه سری بلینک به این نتیجه رسیدن که جیسو مرده حالا چه اتفاقاتی بیا ادامه مطلب تا بگم 

 

 

ماجرا از جایی شروع شد که وای جی به طور بی سابقه ای بهم ریخت به حدی که خبرش به بیرون از کمپانی درز کرد این ماجرا اونقدر بالا گرفت که اکثر سهام دارای تاثیر گزار و ثروتمند وای جی همگی یهو از وای جی رفتن و این باعث تعجب همه بلینک ها شد و بعد ما شاهد غایب بودن جیسو در توری بودیم که بعد از این ماجرا اتفاق افتاد که بلینک به این نتیجه رسیدن که جیسو مرده که بعد خیلی سریع کمپانی اعلام کرد جیسو کرونا گرفته اما ماجرا اینجا تموم نمیشه اگه فکر میکنی این تنها دلیل شونه کاملا در اشتباهی 

اولین دلیلش رو یک چهره شناس جنایی که در اداره پلیس کار می‌کرد در تیک تاک مطرح کرد 

این عکسای جیسو تا زمانی هست که کیل دیس لاو منتشر شد به گوشه لب هاش دقت کنید 

توی دوتا عکس بعدی هم با آرایش گوشه لب های تیز جیسو رو یکم بردن تو تا تیز دیده نشه و معصوم دیده بشه 

و حالا ما جیسو رو بعد از اون تاریخ داریم

 

دلیل دوم سولوش جیسو بار ها گفته بود میخواد اولین سولوش خاص باشه یا رپ یا راک اماااااااااااا

دلیل بعدی رفتار عجیبش توی توره به طوری که خیلی ها که رفته بودن کنسرت گفتن اون امکان نداره جیسو باشه وقتی مثلا میخواد با ما حرف بزنه صداش یهو مردونه میشه یا زیادی همه رو تحویل میگیره انگار داره  به زور میگه من جیسوعم اما جیسو قبل اون تاریخخخخخخ

دلایل شون خیلی زیاده بچه ها خیلی زیاد اگه خواستین بگین بقیه شم بزارم بازدید های این ویدئوی کوتاه زیاد شه میزارم بقیه شو ویدیو از رزیه تو کنسرت 

کلیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۹)

دروغ عه عکس های فرودگاه با جیسو منتشر شدع

چرا هچ وقت کامنتا رو منتشر نمی کنی؟

خیلی مسخره ست

کی گفته نمیکنم بعدم گفتم اونم هزار بار فوش بدین نشر نمیکنم 
بعدم دارم میگم این تئوری میگه جیسو کلون داره یه بار بدون تعصب پستو بخون دو گرونیت بیفته
بعدم اسمش روشه تئوری ممکنه تایید یا رد بشه 

ضربه ی ناجوری خوردم بعد دیدن این

ولی اره... به بی اهمیتی رزی نسبت به نبود جیسو توی اوساکا دقت کردی؟

اگه خود جیسو بود قطعا رزی که تا سه چهار سال پیش "جیسو اونی" سر زبونش بود یه چیزی از خودش نشون میداد و یکم احساساتی میشد نه؟

آره اینم مشکوک بود 
حتی یه ویدیو در اومده که جنی تو کنسرت داره یواشکی به جیسو فوش بد میده فاک و اینا نه ها ...بعد یه بلینک اتفاقی 
فیلم گرفته ازش لب خوانی کردن دیدن بله داره تخریب میکنه جیسو رو اونم جنی که اوایل دبیو عین زوج های هنری بودن باهم 

لطفا بقیه تئوریاشم بزار...

میزارم 

سم جالبی بود یادم بندازین بعدا بهش بخندم

🙃😑

خدانکنه بچم مرده باشه

 

اگه مرده باشه من دیگه بلینک نیستم 
فکر کن اون سه تا دارن فیلم بازی میکنن اگه واقعی باشه😡🤬

ینی چی الان

بقیه خبر رو هم بی زحمت بزار

خبر نیست تئوریه طرفدارایی که کل تور های بلک پینکو رفتن گفتن این امکان نداره جیسو باشه تئوری از اونجا شروع شد بعد کلی مدرک هم پیدا شد 

اصنن برگاام

ولی فکر نمیکنم واقعی باشه هاا

تئوریه دیگه اما بلینک ها هر چی دارن تا ته ماجرا میرن دارک تر میشه واقعیه انگار 
میدونی جالب چیه تو یوتیوب یا جاهای دیگه مثل اینستا تا میای راجب این تئوری حرف بزنی مطلبت حذف میشه 
چرا؟ 
اگه واقعی نیست چرا کمپانی باید اینارو بخره از سطح اینترنت تئوری هارو حذف کنن ؟عجیب نیست ؟اینم یه دلیل

امیدوارم دروغ باشه

وای منم 😔

والا من از هر زاویه ای نگاه میکنم این جیسو همون جیسوی خودمونه 

این که در گذر زمان تغییر کرده باشه کاملا عادیه ، به هر حال همین الانش هم عمل های جراحی ریزی انجام میدن، مثلاً قیافه لیسا همونیه که اول دبیو بود؟ قطعا نه . 

راجب ایلومیناتی بودن لیسا هم ..... بعید نیست . من کلا از اهنگ هاش خوشم نیومد چون زیادی خودخواهانه و فخر فروشی بود. اما خب اگه اینقدر راحت بودن از اون فرکانس استفاده کنن، بقیه اعضا هم ازش تو سولو هاشون استفاده میکردن. چون زیاد معروفن شایعه هم پشتشون زیاده....

جیسو یعنی یهو عمل کرد ...🤣🤣🤣
بعدم مگه نگفتن جیسو کرونا داره عجیب نیست تو یه روز خوب شد برگشت 
راجب لیسا که من آهنگاشو دوست داشتم متفاوت بودن راجب موضوعات معمول جهان نبودن یه جور حنجار شکنی که من خوشم میاد اما راجب فرکانس متخصصان این زمینه گفتن تو مانی نه ولی تو لالیسا استفاده کرده 

تئوری هایین که سخته آدم اثبات کنه یا نتونه بکنه

ولی پست جالبی بود 

در هر حال ، اگه باشه هم وایجی پول پرست همچین کاری نمیکنه

ممکنه بی دلیل نباشه این حجم مهربونی جدید وایجی توی آهنگ دادن به آرتیستاس ...؟

ولی خدا نکنه واقعی باشه

من کنجکاوم بفهمم چه تفکری رو بهشون میگن که جذب میشن عضو شن 
آیا واقعا ایلومیناتی دارکه یا دولت های جهانی و بعضی رسانه ها  میخوان ما اینجوری فکر کنیم 

نمیدونم حقیقتا قضیه خیلی دارک شد ولی شاید صداش گرفته من فکر میکنم این جیسو جیسو خودمونه و  امکان نداره که یکی با این همه شباهت و با هزار جور عمل فیک جیسو بشه چون مشخص میشد درز پیدا میکرد 

ولی نتیزن های کره ای یکم عجیب غریب و فضایی فکر میکنن 

بعد راجب قضیه لباش هم میکاپ ارتیست های کره ای کارشونو بلدن خیلی هم خوب بلدن من فیلم دیدم این گوشه های لبو چطوری حرفه ای ارایش میکنن که انگار واقعی عه 

 

تو لایو هاشم آرایش داره تو ریلیتی شو ها چطور که از زندگی روز مره شون بوده 
من فکر میکنم بدل داره بعید نیست آخه سرش خیلی شلوغه خوب بدل گرفته واسه خودش 
شایدم واقعا مرده 
شایدم....شاید های زیادی وجود داره باید صبر کرد دید این موج به کجا میرسه 

بعد از اون کاری که با مرلین مونرو کردن همچین بی دلیلم نیست دولت ها بخوان ایلومناتی و بد جلوه بدن ...

نمیدونم😂🥲

مرلین که عضو ایلو نبود میخواست یکی از راز های دولت آمریکا رو فاش کنه چون می‌گفته حق مردم دنیاس 
اونا باید ماجرای یوفو  هارو بفهمن همون شب میکشنش آشغالا 😔😑🍷😭
حالا جدی جدی ایلومیناتی واقعا هدفش چیه 🤔 واقعا میخواد آگاهی ماها بالا بره یا نسل بشرو منقرض کنه 
با هدف دیگه ای داره 

چرا هر کدومتون ک کامنت میزارید با ادمین دعوا میکنیییییید؟

واقعا ک

اگه یکم دقت کنید میبنید ک راست میگه همه ی حرفاش در مورد دخترا درسته بلک پینک تغییر کرده
تئوری های لیسا ک گفته شده شاید ایلومیناتی هست ممکنه درست باشه اگه یکم تحقیق کنین میبینید

وایجی بیشتر از همه ب لیسا و رزی و جیسو توجه میکنه

این وسط هیچ نگاهی ب جنی نداره وقتی حالش بد شد...

بعد شما میاید سر لیسا دعوا میکنید ک نهههه ایلومیناتی نیستتتتت؟

الان جنی بیشتر از همه ی اعضا ب توجه و کمک و همایت نیاز داره تازه بخاطر هرچیزی هیت میگیره

ب نظرتون این ظلم نیست ک میاید اینجا هر چیزی از دهنتون در میاد بدون فکر ب ادمین میگید؟

واقعا نتونستم تحمل کنم

اگه ظرفیت اینو ندارید ک حرفای درست بشنوید نیازی نیست اینجا رو بخونید و کامنت بزارید.

وای بالاخره یه نفر حرف حق رو زد 
دقیقا اینجوریه اونا عوض شدن مخصوصا لیسا 
وای جی هم که هیچی انگار نه انگار که سولوی جنی کلی سود داشته براش 
بعضی ها تحمل شنیدن واقعیتو ندارن حوصله فکر کردن هم به خوشون نمیدن اون وقت میگن چرا انقلاب خوابید 
من که هنوزم امید وارم انقلاب شه 
میشه میدونم 

وایجی به جیسو توجه میکنه؟

واقعا وایجی برای جیسو کاری به جز سولو دادن بهش کرده؟

که البته واقعا برای اون کارم خیلی زحمت کشیده... جیسو که اضافه‌ست...

آفرین وای جی اصلا جیسو رو آدم حساب نمیکنه 
وای جی به جز ریدن به گروهاش انگاری کار دیگه ای نداره بکنه 
اون از 2ne1 اون از بیگ بنگ اون از اون خواهر برادری که نخبه موسیقی بودن اینم از بلک پینک 

تارا بخدا من اون 𝚗𝚘1 نبودم مامانم گوشی را ازم گرفته بود تازه بهم داده بعدش من ع نمیگذارم تو کامنتای بیخودی از کلمه مسخره هم متنفرم امیدوارم بهم گوش کنی💔

چون من اون نبودم فقط کیی داره خرابم میکنه😭😭😭

همین الان دوستم بهم گفت یکی اومده داره خرابت میکنه هههه تارا بقران به جون مامانم که از همه برام مهمتره من نبودم😭😭

چرا قسم میخوری 
خوب نبودی دیگه اوکیه لاو ❤

بعدش تارا من این همه موقعه باهات وب کی پاپ داشتم تو حالا دیده بودی من اینطوری باهات حرف بزنم💔

اسمش را بادم نیست ولی تمش بنفش بودش اولین درخواستی را هم که دادم از ترای بی بودش که بعدش خودمم ادمین کردی کمکت کنم💔💔💔😭

 

😍لاو باشه خودتو ناراحت نکن عیب نداره پیش میاد ولش کن 

حیح ممنون که باور کردیم عشقم:) 

الان اکانت قبلیم را هم پیدا کردم دیگه با اون میام:)) 

دوست دارمممم 💜💜💜

منم دوست دارم❤❤❤

 سلام ببخشید بجز سایت شما دیگه هیچ منبعی نیست که در این درمود این تعوری گفته باشه

چرا هست توی توییتر خارجی ها گفتن کیوت جونم 
  • crazy friends avatar
  • اااننججچجنتااا
  • این واقعی جدی بگو