Menu

به ادامه مطلب برید 

گایز جدیدا بلینک ها به پوشش لیسا تو کنسرت ها عکس‌العمل نشون دادن خوب بریم که شروع کنیم:

کلیک

کلیک

این دو تا ویدیو اوایل خیلی عادی وایرال شده بودن تا اینکه بلینک ها متوجه یه چیزی میشن مثل اینکه همه اعضا زیر لباس هاشون شرتک های مشکی بلند دارن ولی برای لیسا اینجوری نیست فن ها اعتراض کردن که وای جی جدیدا به لیسا لباس های خیلی نامناسبی میده که هم باعث هیت گرفتنش میشه هم باعث میشه کامنت های جنسی زیر پست های لیسا زیاد بشن نمونه های دیگه :

 

تا اینکه یکی از کارکنان قبلی وای جی اومد و یه چیزی رو گفت 

اون گفت : آیدل هایی که دیگه روکی نیستن از عروسک کمپانی بودن خارج میشن اونا بچه دو ساله نیستن که ماها به زور لباس هاشونو تن شون کنیم ماها پیشنهاد میدیم اونا قبول میکنن اگه خوششون نیومد پیشنهاد های دیگه ای بهشون میدیم سختگیری های لباس فقط برای گروه های روکی اتفاق میوفته که اونهم جدیدا کم تر شده سختگیریش هم فقط برای کم تجربه بودن اون افراد توی این صنعته 

من وقتی میفهمم بلینک چرا دارن فن وار راه میندازن:مگه اومدی مسجد اصلا نمیدرکم شما رو اصلا نمیتونم بدرکم 

 

بخاطر آپدیت اینا تو اینستا هم هیت گرفت بچم:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲۰)

اخه خیلی وقتا چیزاشون مثل هم نیست لیسا دلش خواسته این کار بکنه

دقیقا مشکلی هم نداره 
نمی دونم بچم چرا اینقده هیت میگیره 

راستی خوشبختم اسم من بهار دارم میرم یازدهم تربیت بدنی

چه رشته خوبی 
خوشبختم بهار من تارام من خیلی از تربیت بدنی خوشم میاد بهار 

رشته دبیرستان شما چی بوده

ریاضی فیزیک 😁

میشه یک عکس از خودت بذاری

نه 💔

اوکیه

چی اوکیه

ریاضیم خیلی خوب

تو تربیت بدنی چه درس هایی میخونید 

فیزیک_زیست شناسی_ارتباط موثر_دانش فنی پایه_پرورش مهارت های جسمانی_همراه هنرجو_توسعه مهارت های چابکی و ذهنی

پرورش مهارت های جسمانی به درد میخوره ؟
چیزی ازش یاد میگیری لاو ؟

ولی تو دانشگاه می خوام برم طراحی دوخت

رشته خوبیه

اجیمم رفته ریاضی

سال چندی

اره یاد میگیرم

مثلا الان خوب بلدی بدن تو ورزش بدی دیگه آره
قشنگ با بدنت آشنا شدی؟

من و اجیم دو قلوییم

😍😍😍😍
کاش منم داشتم یکی

من از اصفهانم

منم تبریز

من چند دقیقه از اجیم بزرگترم

دوقولویین😍
خوش به حالت 
اونم تربیت بدنی میخونه اسمش چیه

اره فکر کنم بدنم شناختم نه اجیم ریاضی

پس باهم فرق دارین 

اسمشم نگار

اسم اونم قشنگه
اونم بلینکه؟

اره

چه خوب

اسم شمام خیلی قشنگ

مرسی کیوت جونم

عاشق جنی

منم عاشق جیمین

یعنی فقط جنی دوس داره دیگه هیچ گروهی دوست نداره

بی تی اس چی
جیمینم دوس نداره ؟ جیمین که عشقه 

نه متاسفانه

💔