Menu

دخترای زیبای کیپاپ و بلک پینک ۲۰۲۲

پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۳۵ ب.ظ
۲۵ ديدگاه

بیا ادامه مطلب

ده نفر اول آیدل های زن کیپاپ انتخاب شده تو The 100 Most Beautiful Faces Of 2022🔥👇🏻
10-چه‌ریونگ ایتزی با رتبه 22
9-یوکی جی آیدل با رتبه 19
8-سانا توایس با رتبه 17
7-رزی بلک پینک با رتبه 15💕
6-جیسو بلک پینک با رتبه 13💕
5-جویی توایس با رتبه 10
4-نانا افتر اسکول با رتبه 9
3-سیتالا H1-KEY با رتبه 5
2-لیسا بلک پینک با رتبه 3💕
1-نانسی مومولند با رتبه 2

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲۵)

لینک ویدیو کاملشو میزاری؟! 

لینک چیو؟ 🤔
ویدئو نیست یه متنه 

اخه هر سال بعد منتشر شدن لیست(که معمولا به شکل عکسه) 

یه نفر میاد همه رو تو یه ویدیو جمع میکنه و از اخر به اول نشون میده. 

آها 
اوکی اگه پیدا کردم میزارم ✨️

مرسی🤎

(درک نمیکنم چرا ناشناس پیام میدم😐💔) 

🥰🥰
منم بعضی وقتا اینجوریم 😂👍🏻

جنی چندم شده؟

تو ده تای زیبا ترین کیپاپ نشده تو رتبه های بعدیه حتما 
(جنی همیشه زیبا ترینه🥰🤩) 

زیباترین دختر های جهان همشونن🤍💕

بی شک ☘️💚🪄
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • ولی نیکا باید توی این لیست میبود‌..(:

    نیکا باید شماره یک لیست میبود 
    انصافا از همه دخترا خوشگل تره 🖤
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • راستی ببخشید من یادم رفت تبلیغ کنم وبو

    حتما امشب یا فردا میکنم•-•♡

    عیب نداره لاو مرسی که اهمیت میدی و وقت میزاری به دوستاتم بگو تبلیغ کنن
    متن و عکس بدم یا نیازی نیست 💓💓💓
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • زبباترین‌ها رو داریم از دست میدیم..(:💔

    آخ گفتی 
    روزی که ایران به آزادی رسید روح اونها هم به آرامش میرسه به امید اون روز 
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • فدات کاری نکردم♡

    نه نیازی نیستXD

    😋😋😋
    مرسی لاو 
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • ولی فکرشو کن.. یروز ازاد شه ایران ولی.. این حس پوچی‌ای ک بخاطر از دست دادن کسایی مثل نیکا داریم هیچوقت پر نمیشه..

    ازادی بدون اونا.. یچیز شاد ولی درعین حال غمگینه، خیلی غمگین

    آره ولی مهم ایرانه 
    شیر ما باید از دست یه مشت شغال عرب پرست رها بشه 
    به امید ایرانی آزاد 
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • مهم ایرانه ولی کیا ایرانو میسازن؟! امثال نیکا و حدیث و کیان

    هعی.. امیدوارم اونروز زودتر برسه

    مام میتونیم
    ما باید ایرانو آزاد کنیم تا نه دیگه نسل های بعدی مثل ما از بین برن 
    نه کیان و نیکای دیگه ای رو از دست بدیم 

    عرب های سوس ماس خور اینقدر ازشون بدم میاددددد

    تازه من اینقدر نیکا رو دوست دارممم

    وای منم دلم میخواد نسل شون منقرض شه 
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • من حاضرم بعدی باشم ولی اخری باشم..

    هنوز نوبت من نشده، خانوادم مخالم اعتقاداتمن واسه همین.. باید یکم دیگه بزرگتر شم

    عزیزممممم همه زیباییم فقط تفکرات تو زیبایی متفاوته💕🌺
    کاشکی روزی برسه خانواده ها بدونن صاحب بچه نیستن 😞

    راجب زیبایی بلک پینک نمیشه چیزی گفت تا ببینیشون از زیباییشون زبونتو بند میاد

     

     

    دقیقا خیلیا که از نزدیک دیدنشون میگم زیبان عین فرشته ها 
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • درسته..

    گاددد پونزده سالمه نمیدونم چقد دیگه باید صبر کنم=-=

    Me to😪
    صبر کن بلخره درست میشه
     هر وقت حرفش میشه می خوام گریه کنم 
    هعی 

    عین فرشته ها نه اینا خوده فرشتن

    فرشته روی زمین🌍
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • ففط باید صبر کرد

    آره دیگه
    کار دیگه ای نمیشه کرد 

    ولی حق جنی نیست که تو ۱۰ نفر نباشه

    تفکرات تو زیبایی متفاوته 
    جنی فرشته منههههههه
    فقط پیداش کنم اونی که تفکرش اینه روووو
  • crazy friends avatar
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • ..

    ...😔

    خدا رحمتش کنه اونی که پیداش کنی رو😂

    دقیقاااااااا
    😂🤬🤬

    میگم همینطوری...

    میشه یه وی پی ان معرفی کنی؟

    Swing وی پی ان

    عربا هی زن د دخترایی کم سن و سال گیر میارن( عربستان هم‌منظورمه) خامله شون میکنن 

    یکی نیست بگه**** بر خادر مادرت خودتو بکن 

    میمون از اینا بیشتر میفهمه 
    شمپانزه های خر 

    جنی ربته ۲۴ هست دوستان توجههه

    #توجههههه

    کسی میتونه معرفی گرل گروپ وای جی رو بگه از کجا پیدا کنم؟ 

    میخوام ببینم چطورین 

    دارم میمیرم از فضولی 😂

    هیچی فعلا هیچ خبری ازشون نیست 
    فقط یه تیزره که صورتاشونم معلوم نیست ۷ نفرن

    @blink

    قرار بود امروز صورتشون معلوم بشه ولی وای جی کونشون نمیتونم‌تکون بدههه