Menu

دانلود تمامی ولاگ های نشر شده از جنی یک جا

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ
۲ ديدگاه

من خودم شخصا با ولاگ های جنی خیلی حال میکنم به آدم خیلی انرژی میده شماها چی ولاگ های کی به شما انرژی میده ؟

ولاگ های جنی در ادامه مطلب

 

Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


Download 720


 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

کاش حداقل به ترتیب بزاری

ببخشین دیگه 
ولی همه شو گزاشتم 

خببب 

های من شنیده بودم که شما از جنی بدتون میاد بخاطر قضیه مسجد الان چیشد؟؟

واقعا دوباره بلینک شدی🥹🥹🥹🥹آخ جوننن

به این نتیجه رسیدم که با یه حجاب گزاشتن جنی شاید دنیا به ما توجه نکنه ولی ما کار خودمونو میکنیم
و نشستم فکر کردم بعد با خودم گفتم خوب اون فقط یه خوانندس و الگوی من نیست 
من به عنوان تفریح اونو  دنبال میکنم توی زندگیم من که از کارای اون الگو برداری نمیکنم 
و اون دانشمندی متفکری چیزی نیست که همه کاراش رو حساب کتاب یا عاقلانه باشه خوانندس 
پس ولش کردم