Menu

بچه ها حالم بده

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ
۵ ديدگاه

دو روزه نیستم چون حالم بده 

خوانوادم دارن ازیت میکنن انقده افسردم که نتونستم کل روز از جام جم بخورم حالم ازشون بهم میخوره امید وارم.......ولش کنید 

شاید تونستم از شنبه دوباره بیام چون قراره برم دانشگاه و خونه نباشم و این میمون هارو نبینم 😍😍😍

اگرم دانشگاه نداشته باشم میرم کتابخونه میزارم براتون 

من از ۶ صبح یا کتابخونه یا دانشگاهم فقط دارم از خونه فرار میکنم کاش بمیرم دیگه ریخت هیچ کدومشونو نبینم 😔😔😔😔😔😔😔

امیدوارم وضعیتم تغییر کنه یه معجزه میتونه درستش کنه منم به معجزه اعتقادی ندارم 

فکر میکنن آدم از سنگه هیچی نیست چون دخترم دارن زنده به گورم میکنن 

از شنبه شاید حالم خوب بود اومدم 

آره من اونیم که از خونه فراریه ولی چون دختره فقط دانشگاه داره بره اونم کم بالاخره یه روز خبر مرگم بهتون میرسه میدونم 

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۵)

میگن خودکشی و مردن و ناراحتی و گله کردن خز شده جرعت داری زندگی کن ..

💔
اگه خوانواده بزارن زندگی زیباست بدبختی با یه مشت روانی طرفم 
البته واسه ما دخترا روانی تشریف دارن واسه پسرا روشن فکر و باهوش 
هم از پسرا بدم میاد هم از خوانواده ها 

مگه من خوشم میاد 

 باید تحمل کرد

آخه تا کجا 
من دیگه نمیکشم‌

هی

💔💔💔💔💔💔
چندتا پسر هستن ک نمیشه دوسشون نداش🤤🖤 دیونه اونا رو داریو ناراحتی؟؟فقط لذت ببر .بعد میبینی اگه تو جهنمم باشی خش میگذره
فک کنم یه چیزی زدی ‌

سلام

مراقب خودت باش هیچی ارزش از بین رفتن روح آدما رو نداره،

میدونم خستته،منم خستمه. 

میدونم سختته منم سختمه

فقط میخوام بگم که تنها نیستی کلی آدم تو همین جور موقعیت هان،بیشتر از اونچه فکرشو کنیم

و لطفا زندگی کن.

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹