Menu

دانستنی هایی راجب بلک پینک3

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ
۲ ديدگاه

دانستنی هایی راجب بلک پینک

1.میدونستی رزی دلش میخواسته یوتیوبر بشه حتی برای کانالش اسم هم انتخاب کرده بوده ولی چون توی استعداد یابی وای جی کشف شد دیگه رفت سمت خوانندگی

2.جنی یه بار گفت اگه پسر بودم با جیسو قرار میزاشتم چون اون دختریه که آرزوی داشتنشو دارم(منظورش اینه که اگه پسر بودم)

3.جنی از جوجه تیغی خیلی می‌ترسه ولی به نظرش کیوت ترین حیوون دنیاس

4.اولین دوست کره ای لیسا جیسو بوده

5.لیسا یه بار گفته وقتی بیکارم همش به گربه هام میرسم چون وقتی بهشون نمیرسم حس میکنم ازم عصبانی هستن و هی میگن مامان لیسا چرا بهم اهمیت نمیدی دوسم نداری😍🤤وای خدا لیسای کیوت من تو خدای کیوت بودنی دختر

6.جنی توی تیر اندازی با کمان مهارت بالایی داره

7.لیسا توی یه پارتی که با دی جی اسنیک رفته بود کرونا گرفت البته سریع خوب شد 

8.جنی از خیار بدش میاد ولی من دیدم یا غذاش میخوره پس چرا میگه از خیار بدم میاد؟شاید منظورش توی میوه هاس نمی دونم

9.سگ رزی و گربه ها و سگ لیسا کانال اینستاگرام مخصوص خودشونو دارن با چند میلیون دنبال کننده 

10.وقتی یه جا به طرفدار ها چیز های بدی میگن یا از بلینک ها انتقاد میکنن جنی اونقدر عصبانی میشه که نمیتونه خودشو نگه داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۲)

مرسییی

عالی*-*

🥰🥰🥰🥰🥰

میشه اکانت حیوون خونگی اش رو بدی

کلیک     این مال هنک سگ رزی
مال لیسا رم توی نت بزنی برات میاره لاو