Menu

دانلود ریلیتی شو BPM از بلک پینک

شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ
۶ ديدگاه

🎀تا قسمت 28 اومده 🎀

🪭همه فایل ها با زیرنویس چسبیده هستن 🪭

☕️قسمت یک: ❄️Download 720❄️

☕️قسمت دو : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت سه : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت چهارم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت پنجم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت ششم: ❄️Download 720❄️

☕️قسمت هفتم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت هشتم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت نهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت دهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت یازدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت دوازدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت سیزدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت چهاردهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت پانزدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت شانزدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت هفدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت هجدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت نوزدهم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیستم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و یکم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و دوم: ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و سوم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و چهارم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و پنجم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و ششم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و هفتم : ❄️Download 720❄️

☕️قسمت بیست و هشتم : ❄️Download 720❄️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۶)

  • crazy friends avatar
  • ساچلی Army and Blink
  • سلامم!مرسی که گذاشتی من خیلی دنبال اینا بودم اما قسمت پنجم ششم هفتم و پانزدهم باز نمی کنه من تا قسمت پانزده دیدم!

    لطفا رسیدگی کن گلم💗🌸

    چشم امتحان داشتم الان تموم شدن دیگه برگشتم یه سر و سامونی به وب بدم 

    سلام عزیزدلم،خیلی ممنون راستی فالویی گلم🥰

    فقط قسمت هفدهم وقتی دانلودش کردم کیفیتش خیلی پایین بود رسیدگی کن خوشگلم این موضوع برام مهم نبود ولی گفتم تا رسیدگی کنی بقیه نگن❤️مرسی بای😘

    مرسی لاو 
  • crazy friends avatar
  • لاوسیک گرلز
  • سلام خوشگلم😊ببخشید مزاحمت می شم دستت درد نکنه وبلاگت خیلی محشره راستی اینو بهت بگم قسمت ۲۱ باز نمی کنه😭😭😭😭اون قسمت قسمت موردعلاقه ی منه لطفا درستش کن🥰🥰🥰

    مرسیی دوستت دارم فالووییی😘😘😘😘😘☺️☺️☺️☺️

    باشه لاو وقت کنم درستش میکنم 

    واقعا مرسی که گذاشتی خیلی ممنون🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    لطفا ازت خواهش می کنم بگو از کجا اینارو پیدا می کنی؟؟؟؟ راستی فالویی حتی  اگه دیده باشی توی نظرا  jisoo دوست منه و من بهش وب تو رو معرفی کردم و اونم فالو کرد و منم پس لطفا بهم بگوووو😉😉😉😉😉😉😉

    اگه نگفتی درکت می کنم اما ناراحت می شم🥲💔

    فعلا بای👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋💫💫💫💫💫💫💫💫💫

    🤔🧐

    سلام ولش کن چی گفتم راستی من saveg  هستم تو بالا نوشتم👆👆👆👆👆

    و همونیم که منظورمو نفهمیدی🤭🤭🤭

    می خواستم ببینم این رئالیتی شوی بلک پینک رو از کجا پیدا می کنی منظورم این بود

    یوتیوب 

    اخه یوتیوب که فیلتره چه طور ازش استفاده می کنیی؟؟؟

    😳🤔

    فیلتر شکن