Menu

دلم نیومد نزارمش

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۲۹ ب.ظ
۱ ديدگاه

درسته اینجا وب فن فیکشن بلک پینکه ولی این رمان تصویری از بی تی اسودلم نیومد نزارمش خواستم تو یوتیوبم بزارمش گفتم اینجا بزارم 

وی:ای وای اینجارو یه ماه تابیده نگاه کنید(خودمو میگم)

کوکی:اَاَه چه ماه کراشیه 

جیمین:اَاَاَاَ..تهران..اِ نه سئول صدای منو میشنوی(آخه ما اومدیم بام سئول)


داستان دوم:

وی کارتونی:اینجا کجاس منو آوردی

وی:اینجا جائیه که من با آرمی ها میام سر قرار

وی کارتونی: پس چرا هیشکی نیست

وی:....😔

وی کارتونی:خوب یکی دیگه رو برای خودت انتخاب کن

وی:آخه اونا نمی زارن

وی کارتونی:اونا کین بگو خودم میرم میزنمشون خود خواها

وی:وای نه من دوسشون دارم اینجوری نگو آرمیا هم دوسم....

وی کارتونی:پس همین جوری تنها بمون برات خوبه

وی:آخه دلم میخواد بابا شم😔

وی کارتونی:😔🤧😔


نویسنده:خودم تارا

خوب دوست داشتین بازم بزارم بهم بگین از بی تی اس زیاد دارم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

اونی پیج یوتو بت رو بده

چشم فردا لینکشو میزارم