Menu

عجیب نیست

جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۰۳ ب.ظ
۱۳ ديدگاه

عجیب نیست که من نمی دونستم پروین اعتصامی نخبه علمی بوده تو خارجی درس خونده بوده 🤔

بیا ادامه مطلب 

جنی:تازه من نمی دونستم ابن سینا از انیشتین و تسلام جلو تر بوده

لیسا:بابا یکی بوده مثل ایلان ماسک خودمون خیلی بالا تر البته 

جنی:میگم لیسا منم دلم میخواد بدونم

لیسا:خوب این ویدیو با یه لحن طنز که خسته نشی یه چیزایی راجب ابن سینا میگه پشم به تنت نمی مونه من خودم رو ابن سینا بعد این ویدیو کراش زدم😌

جیسو:نه بابا 

لیسا:جون تو 

بیا اینم ویدیو کوتاهه ولی پربار😌

Download 480

جیسو:بابا دانشمند 

لیسا:😡برو خودتو مسخره کن 

(الان بعد دیدن این ویدیو ما ایرانیارو نمیشه جمع کرد که😌)

 

کار خودمه 

ویدیو رو توصیه میکنم ببینید خداس جدا پشمام ریخت اونو دیدم و اگه بازم میخواین بگین بازم بزارم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱۳)

تورو خدا بازم بزار

ویدیو هه رو از وقتی دیدم احساس نخبه بودن میکنم

متحول شدم یهو نمی دونم چرا 

🙂🪄
  • crazy friends avatar
  • جنی دوست دختر تارا
  • من‌با اوپام بودم میخواستم با اومدنم تارا رو سوپرایز کنم خرابش کردی 

    من اصلا جنی دوست دختر تارام تو جواب منو نده بزار اوپام بده😡

    اوه اوه اوه جنی رو اوپاش غیرتی شده وای وای وای 🥰
    عصبانی میشی چرا
    چرا خوتو ناراحت میکنی حیف اعصاب قشنگت نیست خورد بشه اوپا پیش مرگت شه 
    تا دیدم اومدی یه جوری سوپرایز شدم که سکته نکردم نمردم بی اوپا نشدی خوبه 
    آرامشتو حفظ کن چیزی نشده که حالا❤
    توت فرنگی نمی دونست که تو کی هستی من بهش نگفته بودم دوست دختر دارم 


    عر تازااااا چرا بهم‌نگفتی دوست دختر داریییی 

    پاره ات میکنممممم

    🤯ای وای نه تورو خدا من گناه دارم 
    جنی رو میگی ☺خجالت کشیدم بگم دوس جونی 

    عع چرااا منی کلی دوستام دوست دختر دارنننن

    آخه رابطه منو جنی☺☺☺

    خجالت میکشم بگم 
    اونام.....☺

    راستی تاراا من ایمیلم پاک‌شدهه یعنی  از حساب کاربریم اومدم بیرون اون یکی ایمیلم رو بفرشمممم

    آره بده 
    میگم این چرا جواب منو نمیده 

    نیلز سگی داشتن به دوست پسر کره شرقی

    🤔

    من ۳ تا حساب داشتممم 

    بر هر حال  الان میدمم

    اووووووووو

    میدانم لزبین هستید فرزندانم‌من را برای عروسی زیباستان دعوت کنید ممنان

    ☺☺☺
    نه لزبین نیستم من ولی جنی یه چیز دیگس😋😍
    وای باز خجالت کشیدم ☺

    بیا ایمیل بده داداشم اونجا بگووو

    اومدم😋😋😋😋😋😋😋😋

    شرقی: ژاپن، چین،کره

    🤔

    واوا بازدید کننده هات ۲۰ هزارننن

    😍

    تاراااااااا تامبویی؟

    🤔 تام بوی چیه 

    عامم پسرایی شرقی یعنی پسرای که تو ژاپن . کره . چین متولد شذن

    البته فکر کنم

    اوووووووو
    یعنی پسرای ما شرقی نیستن🤔